Aviseringar
Rensa alla

Alperna vs Turkiet


Ämnesstartare

Pratade just polaren på telebabban. Jag kom på 2 utmärkta idéer idag, att antingen åka till Alperna (Frankrike, Charmonix antagligen) eller ta dykarcertifikat tillsammans.
Snöbräda i feta backar är flashigt, älskar det. Jag kommer vara 18, han 19 så nu kommer vi antagligen ha tillgång till after-skin i staden på kvällskvisten också.

Dykarcertifikat å andra sidan verkar också skithäftigt, han föreslog Turkiet som ställe att ta det för han känner några där nere och på grund av den fina dykningen. Lär ju bli massa sol, bad och kanske brudvältning. Och tjejer ifrån Mellanöstern/Södra Europa är finaste, vill välta hela jävla Gazaremsan. [crazy][crazy][crazy]

Fördelar/Nackdelar? Vad skulle ni ha valt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Alperna därför att.. (Du röstade på detta alternativ)

Du slipper turkarna[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Alperna därför att.. (Du röstade på detta alternativ)

Budolicious:

Du slipper turkarna[rolleyes]

OCH alperna äger allt på jorden.

GUZZE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du slipper turkarna

Mikrofonkåt:

Alperna därför att.. (Du röstade på detta alternativ)

Turkarna är ett jävla parasitfolk som inte har orsakat världen något annat än krig och lågkonjuktur. Våga bojkotta Turkiet. Det enda som är vackert där är det de har stulit från andra länder.

Och om du tänker knulla turkiska tjejer får du vara beredd på att få ballen avcuttad.

Alperna är inget dåligt alternativ. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Alperna därför att.. (Du röstade på detta alternativ)

Budolicious:

Du slipper turkarna

Lätt Alperna! Åka skidor och dricka varm choklad [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Alperna därför att.. (Du röstade på detta alternativ)

min farsa känner han som äger Langley travel (har mycket i chamonix etc) [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gewehr:

Och om du tänker knulla turkiska tjejer får du vara beredd på att få ballen avcuttad.

Hahaha. Är det som andra blattetjejer? Har en farfar som blev hotad av en zigenarbruds farsa när han låg med henne när de var unga, fick klättra ut igenom fönstret och springa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Alperna därför att.. (Du röstade på detta alternativ)

Image

Osv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Alperna därför att.. (Du röstade på detta alternativ)

Det inte är en massa turkar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Det inte är en massa turkar där.

Mycket kloka människor här. Mår så jävla bra av att det står 12-0 till Alperna. [party]

Mikrofonkåt:

Hahaha. Är det som andra blattetjejer?

Beror på hur du definierar blatte. Generellt sett så nej, det är bara fördomar. Men ett säkert sätt att bli könlös är iallafall att knulla turktjejer eller zigenarflickor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Turkiet därför att.. (Du röstade på detta alternativ)

Verkar vara ensam om det, men jag tycker att Istanbul verkar vara en jävligt schyst stad. Kan t.o.m. tänka mig att bo där någon gång. Väldigt gammal stad också rik på historia, och världens tredje största stad dessutom.

Alperna... snö. Äh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alperna därför att turkiet är turkiet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

Verkar vara ensam om det, men jag tycker att Istanbul verkar vara en jävligt schyst stad

Mjo, men är ju inte säkert att jag ska till Istanbul om jag ska dit. Men visst, ser sjyst ut. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

14-1 i röster. Nordfolk avskyr verkligen värme. Måste fått arabblod i mig vid födseln i smyg. [confused][confused][confused][confused] Kanske är ett sådant där Arabiskt Fullblod!


   
SvaraCitera