Aviseringar
Rensa alla

Alternativ till flashgalleriet på startsidan


hade glömt vad den där animationen faktist var för nånting, har alltid blockerat flash sen ett bra tag tillbaka.


   
SvaraCitera

det här ser awesome ut. totally

Åtta:

- Användare utav 64-bitars Linux slipper att en eller flera utav deras kärnor går upp i 100%.

samma i chrome för mac, men det händer framförallt vid videouppspelning.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Har nu fixat så att den ska fungera i Internet Explorer 7 & 8. Sexan är givetvis en annan femma.


   
SvaraCitera

Så länge man får välja att ha kvar det gamla så bryr jag mig inte.


   
SvaraCitera

Åtta:

icke-flashbaserat alternativ

Sweet, detta är något vi själva vill ändra på. För vi, precis som ni andra, är inte jätteförtjusta i flash till sådana här grejer. Sidan gjordes för flera år sedan, tiderna förändras snabbt och vi har helt enkelt bara inte moderniserat sidan och anpassat den för 2010. Det är dock något vi vill göra, så fort vi kan.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Alexander Danling:

För vi, precis som ni andra, är inte jätteförtjusta i flash till sådana här grejer.

Skönt att höra.

Alexander Danling:

Det är dock något vi vill göra, så fort vi kan.

Förstår att det kanske inte är av högsta prioritet nu efter serverflytten och alla problem det har inneburit, men det är bara att höra av sig via PM (skicka inte mail till den adress jag har registrerad här på UM) så kan jag sända er källkoden fint paketerad och kanske t.o.m. kommenterad.


   
SvaraCitera

Åtta:

men det är bara att höra av sig via PM (skicka inte mail till den adress jag har registrerad här på UM) så kan jag sända er källkoden fint paketerad och kanske t.o.m. kommenterad.

Sweet [party]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Alexander Danling:

Sweet [party]

Jag vill att ni kommer ihåg det här när ni söker efter välbetalda och (in)kompetenta sommarjobbare! [no-no]


   
SvaraCitera

Tycker du är cool nerd guy och att det här är ballt gjort.

5 pluss av vem mögliga plysch


   
SvaraCitera

Alexander Danling:

Det är dock något vi vill göra, så fort oavlönad arbetskraft tröttnar på att jewmeet inte kan programmera sig ur en papperspåse och gör jobbet åt oss.

fix'd

Åtta:

så kan jag sända er källkoden fint paketerad och kanske t.o.m. kommenterad.

Jag har tappat all respekt för dig din sellout. [n]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Gentlernen:

Jag har tappat all respekt för dig din sellout. [n]

Detta förutsätter att du hade någon att börja med. [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Detta förutsätter att du hade någon att börja med. [no-no]

Tja, med tanke på att du är den enda som nånsin bemödat sig om att fixa en ordentlig diff istället för att "bawwww, fixa det här!!!!11" eller "här är en ändrad version av koden, just ja, det är lite andra ändringar i också, ersätt den gamla versionen med den här kthxbai" så...


   
SvaraCitera