Aviseringar
Rensa alla

Amandavardet [shake]


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter

Åh, jag vet. Usch usch usch. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Åh, jag vet. Usch usch usch. [cry]

Image

Förstår inte hur man kan bete sig så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ MATILDA :D:D:D [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heej blåågen![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

HEJ MATILDA :D:D:D [love]

HEJ ERIK! [love][love] ALLT BRA MED DIG?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en vän på fejjan som lägger upp hon den där lite då och då. i högst ironiskt syfte, givetvis. Har kollat på ett par stycken och känner att sverige hade nog också mått bra av en atombomb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Heej blåågen! [cry]

Och sedan några marsvinsliknande grymtningar. Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har en sjukdom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har kollat på ett par stycken och känner att sverige hade nog också mått bra av en atombomb.

Nästan som:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar om den är lika jobbig att kolla på med ljud som utan [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis tjej är hennes syster och jag kan bekräfta att det inte är fejk. Läskigt. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har en vän på fejjan som lägger upp hon den där lite då och då. i högst ironiskt syfte, givetvis. Har kollat på ett par stycken och känner att sverige hade nog också mått bra av en atombomb.

Håller med, hon är ganska så avskyvärd. Kan dock inte låta bli att tycka lite synd om henne eftersom att dessa videorna troligtvis kommer följa henne hela livet och därmed försvåra hennes chanser att få jobb. Något sådant i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Håller med, hon är ganska så avskyvärd. Kan dock inte låta bli att tycka lite synd om henne eftersom att dessa videorna troligtvis kommer följa henne hela livet och därmed försvåra hennes chanser att få jobb. Något sådant i alla fall.

Tycker också synd om henne. Mest då för att hon förmodligen inte inser hur fruktansvärt efterblivet hon beter sig.


   
SvaraCitera