Aviseringar
Rensa alla

Amatör porrfilm


Ämnesstartare

Hej:)

Ska gå rakt på sak...
Har alltid velat prova på å göra en porrfilm
lite som den där filmen Zack and Miri:P
En liten amatörfilm bara för sakens skull.

Eftersom jag varit i ett långvarit förhållande under en låång tid och ämnet om att filma inte riktigt varit så aktuellt undrar jag lite smått om de finns fler där ute som delar min fantasie[crazy]

Ja och en polare snackade om att de är nått som nog alla killar någon gång velat men samtidigt inte riktigt vågat. Och eftersom jag känner att jag inte har nått som håller kvar mig längre tänker ja bli den som vågar[rolleyes]

Säger inte att jag vill bli porrskådis[bigsmile]
men liksom bara känna på de om ja får chansen...

What do you guys think?[cute]
(girls too)


   
Citera
Ämnesetiketter

gå och lägg dig din p12


   
SvaraCitera

lilla plutten försöker bli av med oskulden på film!

haha va roligt det hade varit om dina kompisar fick tag på den och sprider runt den på hela din skola och skämmer ut dig när du kommer på en sekund..

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p12? oj ni gör nog bort er en aning nu[confused]

varför skriver ni när ni inte har nått vettigt å skriva?

några mindre oseriösa?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Degrove:

några mindre oseriösa?[rolleyes]

Take a look in the mirror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok nån annan än fiskslemmet?[smile]


   
SvaraCitera

jodå...kan nog hålla med om att många killar (kanske rent av de flesta) funderat över detta ngn gång.
ämnet kan för vissa vara tabu-belagt, men många vill säkert. jag själv har spelat i X antal med flickvännen och flickvännen har spelat in X antal med andra vänninor, så visst finns det ungdomar som håller på med sådant.

som fisQ säger, det kan hända att filmen "kommer ut" och då blir det ett jäkla ståhej, men är det så farligt? sex är normalt och inget man ska skämmas över^^


   
SvaraCitera
Tyrael

KristalleN2:

gå och lägg dig din p12

"Mr. Hand thinks that everyone of his students is on dope"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eastbirch:

som fisQ säger, det kan hända att filmen "kommer ut" och då blir det ett jäkla ståhej, men är det så farligt? sex är normalt och inget man ska skämmas över^^

de e så ja känner! har liksom inget att förlora just nu:P dessutom hade de varit en kul grej liksom...


   
SvaraCitera

Ingen lyckad tråd, alla verkar hata dig. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e lugnt.. kan inte fatta att man hänger på ett sånt här foum anyways...


   
SvaraCitera
talrik

jag har gjort en.. d va inge vidare faktiskt.. hett när man gör det men ser egentligen fördjävligt ut efteråt tycler jag.. gillar itne å se mig själv, ser bara hur ful man ser ut. sånt ser man ju inte när mans er andra knulla lixom [shake]


   
SvaraCitera

omg tänk om ens mamma hittar den [cry]


   
SvaraCitera
Gifted

Degrove:

men liksom bara känna på de om ja får chansen...

Det är ju lite småspännande att veta att man filmar...


   
SvaraCitera

din kuk är både för ful och för liten för att fastna på film så ingen ide


   
SvaraCitera