Aviseringar
Rensa alla

Amazon


Ämnesstartare

Amazon suger, beställde en sak där och det stod att det skulle ta 1-3 dagar för att skicka till Sverige från UK. Sen får jag ett e-mail typ 2-3 dagar senare där det står att dom nu har packat och skickat paketet, vilket skulle ta nästan 2 veckor tills jag faktiskt skulle få det. Det skulle ha kommit i måndags och jag har fortfarande inte fått det [tired]


   
Citera

Jaha.


   
SvaraCitera

men det är ju bara två dagars försening, kanske kommer innan fredag ändå liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men det är ju bara två dagars försening, kanske kommer innan fredag ändå liksom

Inte så farligt, nej. Men eftersom jag först förväntade mig att få den inom 1-3 dagar som det stod först, och sen byter dom det till 2 veckor och paketet är ändå försenat så blir jag arg. Hade varit ok om dom sagt 2 veckor innan jag beställde det, och inte i ett e-mail 2-3 dagar senare


   
SvaraCitera

Speltidning:

Hade varit ok om dom sagt 2 veckor innan jag beställde det, och inte i ett e-mail 2-3 dagar senare

huvudsaken är ju att du får det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

huvudsaken är ju att du får det [smile]

Vet inte ens det, när jag loggar in på amazon så står det "We're sorry, we couldn't find any recent orders for this account."där jag kollar. Även fast att jag har fått ett e-mail där det står att dom tydligen ska ha skickat iväg paketet.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Vet inte ens det, när jag loggar in på amazon så står det "We're sorry, we couldn't find any recent orders for this account."där jag kollar. Även fast att jag har fått ett e-mail där det står att dom tydligen ska ha skickat iväg paketet.

hm, men kan du inte maila dom då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hm, men kan du inte maila dom då?

Har kollat runt på sidan men hittar ingen support e-mail.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Har kollat runt på sidan men hittar ingen support e-mail.

tänkte säga att det borde stå ett telefonnummer men det kanske blir dyrt att ringa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tänkte säga att det borde stå ett telefonnummer men det kanske blir dyrt att ringa?

Ja det blir nog ganska dyrt, inte för att jag hittar något sådant heller.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Ja det blir nog ganska dyrt, inte för att jag hittar något sådant heller.

fan vad stört[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fan vad stört[crazy]

Ja, men jag lyckades äntligen hitta ett e-mail efter att ha googlat lite. Känns som om att dom inte vill att man ska skriva och klaga.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Ja, men jag lyckades äntligen hitta ett e-mail efter att ha googlat lite. Känns som om att dom inte vill att man ska skriva och klaga.

det är ju inte så konstigt egentligen. men skriv ett argt mail nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är ju inte så konstigt egentligen. men skriv ett argt mail nu!

Tydligen så hade jag 2 konton på samma e-mail men med olika lösenord [tard]. Antagligen så är paketet bara sent då, provade ett annat lösenord och kom in på mitt andra konto och såg min beställning.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Tydligen så hade jag 2 konton på samma e-mail men med olika lösenord [tard]. Antagligen så är paketet bara sent då, provade ett annat lösenord och kom in på mitt andra konto och såg min beställning.

[bigsmile] då kommer det nog ska du se


   
SvaraCitera