Aviseringar
Rensa alla

Americans are NOT stupid


Ämnesstartare

Man ska inte dra alla över en kam.. meeeen [rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

haha ja den är br [crazy]

"I'm thinking.. Italy" [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Man ska inte dra alla över en kam.. meeeen [rolleyes]

Men för helvete, var inte så jävla korkad. Kolla i nedersta högra hörnet. Där står CNNNN. Om du googlar på CNNNN så kommer du märka att det är ett skämtprogram.


   
SvaraCitera
jonta

Jag tror dock inte det är omöjligt att hitta folk som svarar såhär ärligt på frågorna beroende på hur många man frågar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Om du googlar på CNNNN så kommer du märka att det är ett skämtprogram.

För det är ju ingen som fattar att det där inte representerar amerikaner i almänhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

För det är ju ingen som fattar att det där inte representerar amerikaner i almänhet

Det ska man aldrig vara säker på.


   
SvaraCitera

min syster var utbytesstudent i kentucky och tro mig, de var sådär. det här kan vara i någon insnöad stad i mitten av usa. min syster skrev ner alla roliga frågor som de ställde, kommer ihåg några få, typ
- is sweden in australia or america, or is it an own continent?
- do you have water from the tap in sweden?
- how come you know english, thought you spoke an other language in europe?

och en frågade faktiskt, jag är seriös, om himlen var blå i sverige. hon undrade på allvar! men iofs var det i en baptist sekt vid bibelbältet, så man kan väl inte förvänta sig för mycket av dem. när hon sedan flyttade till los angeles va dem inte alls lika blåsta[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinordahlberg:

och en frågade faktiskt, jag är seriös, om himlen var blå i sverige. hon undrade på allvar!

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinordahlberg:

men iofs var det i en baptist sekt vid bibelbältet

det var ju ett bra ställe att komma till[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Men för helvete, var inte så jävla korkad. Kolla i nedersta högra hörnet. Där står CNNNN. Om du googlar på CNNNN så kommer du märka att det är ett skämtprogram.

Den enda korkade är du som inte fattade att jag var ironisk.
Nej, det står inte CNNNN på beskrivningen eller på nedre högra hörnet. Och du är dum på allvar om du tror att alla söker på namnet på företaget bara för att man ser det. Och det spelar ingen roll om det var CNNNN som gjorde klippet, de är riktiga Amerikaner som svarar ärligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

eller på nedre högra hörnet.

Gör det ju visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Nej, det står inte CNNNN på beskrivningen eller på nedre högra hörnet.

Jo, det gör det.

daisy:

Och du är dum på allvar om du tror att alla söker på namnet på företaget bara för att man ser det.

Då har jag väl för höga förväntningar på mina medmänniskor. Som vanligt.

daisy:

Och det spelar ingen roll om det var CNNNN som gjorde klippet, de är riktiga Amerikaner som svarar ärligt.

Vad fan vet du om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jo, det gör det.

Mm såg inte det först.

iddqd:

Vad fan vet du om det?

För att om du söker på CNNNN (ditt eget tips, remember?) så kan du även söka på klippet på deras hemsida och där står det att de gick ut på gatorna i Washington och frågade the locals några frågor. Dessutom liknar det inte en sketch, man ser på klippet att det är äkta.


   
SvaraCitera