Aviseringar
Rensa alla

Amfetamin?


amefetamin kort stubin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

issa_boringlife:

16 år är hon.

Ta kontakt med hennes föräldrar om du är orolig att hon inte kan hantera sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Vad är det för tabletter vi pratar om?

amfetamin tror jag dem pratar om.. men vad e det för skillnad på tablett och pulver?.. kan man inte bara mosa tabletterna och snorta? e inte det samma sak?


   
SvaraCitera

LineS:

amfetamin tror jag dem pratar om.. men vad e det för skillnad på tablett och pulver?.. kan man inte bara mosa tabletterna och snorta? e inte det samma sak?

Mja, det är väl säkert concerta hon pratar om, medicin som skrivs ut till folk med adhd, vilket inte ens innehåller amfetamin utan metylfenidat vilket dock är ett liknande ämne. Visst går det snorta om man vill, men det är ju inte riktigt samma sak som med riktigt tjack, håller inte i sig lika länge och med den avtändningen man får så föreslår jag nog att du snortar lite redig amfetamin istället. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

föreslår jag nog att du snortar lite redig amfetamin istället.

tycker 16år för att börja snorta pulver e ganska ungt faktist...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjack = obra.


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Ta kontakt med hennes föräldrar om du är orolig att hon inte kan hantera sig själv.

Eller så låter du henne leva sitt liv som hon vill.

Vad är det med folk som vill lägga sig i allt o alla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

issa_boringlife:

Hur länge håller det i sej?

Det beror väl på lite. För min del tog det väl en 12 timmar alla effekterna var borta.

issa_boringlife:

Vad händer när det ska gå ur kroppen?

Ungefär samma sak som händer när andra droger går ur kroppen. Det är lite som en bakfylla. Man blir jävligt seg och grinig.

issa_boringlife:

Hur känns deT?[crazy]

Först känns allt skithäftigt. All musik låter jättebra och man trummar på benen i fem miljarder bpm. Efter ett tag blir det däremot bara tråkigt. Hela kroppen känns ungefär som man tagit en kalldusch, man kan inte slappna av och absolut inte sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla skitdrog för övrigt. Rök en fet istället så mår du bättre.


   
SvaraCitera

Om jag hade brytt mig om nagon som var 16 ar och pa vag in i ett tragiskt tjackmissbruk sa hade jag nog mitt ytterstMOFFEGREEVENEEHHHEEEEHEE


   
SvaraCitera

Är det efedrin som hon håller på med eller? Saksamma egentligen vad det är hon håller på med, tycker att du ska säga till henne att du inte tänker se på när hon pundar.

Antingen så säger du upp kontakten eller också så får du blanda in hennes föräldrar, om de inte är närvarande eller okapabla så får du dra till med myndigheterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Är det efedrin som hon håller på med eller? Saksamma egentligen vad det är hon håller på med, tycker att du ska säga till henne att du inte tänker se på när hon pundar.

Efedrin är väl långt ifrån lika illa som amfetamin?


   
SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Efedrin är väl långt ifrån lika illa som amfetamin?

Ja det är långt ifrån lika illa som amfetamin.

Nämnde efedrinet endast för att TS skriver att hennes vän missbrukar "amfetmin piller".. Då det längre inte finns amfetamin på piller, så är efedrin samt adhd medicin det ända jag kan tänka mig att det är som hon håller på med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Vad är det med folk som vill lägga sig i allt o alla?

Hon är 16. Hon missbrukar amfetamin, såpass att hennes kompisar är oroliga. Förstår du inte varför jag tycker hon ska få hjälp så hoppas jag du aldrig får barn, faktiskt.


   
SvaraCitera

I love Lucy:

såpass att hennes kompisar är oroliga.

alla drog-okunniga personer blir oroliga så fort de får reda på att någon av deras vänner testat någon drog.


   
SvaraCitera