Aviseringar
Rensa alla

AMG HITTADE NYSS 1 UMARE


Ämnesstartare

SOM VA SKOLKAMRAT ME MIG lääääzki shit


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

var hos min kusin och hon ba loggade in på um. blev skiträdd


   
SvaraCitera

förstår er båda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är klasskamraten då? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

m är klasskamraten då?

den e typ känd men aa håller d fö mig SJÄLVv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh fyfan vad obehagligt, skulle bli kallsvettig, kanske spy i någon skrivbordslåda eller något annat i närheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Åh fyfan vad obehagligt, skulle bli kallsvettig, kanske spy i någon skrivbordslåda eller något annat i närheten.

fick lite panik, men tänkte äh har väl aldrig skrivit nåt skämmigt??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

fick lite panik, men tänkte äh har väl aldrig skrivit nåt skämmigt??

Ja men grejen är ju att man på något sätt hör till um-kollektivet och att man då får stå till svars för hela den mörka grupp och dess förehavanden, guilt by association.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

den e typ känd men aa håller d fö mig SJÄLVv

Kille eller tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Åh fyfan vad obehagligt, skulle bli kallsvettig, kanske spy i någon skrivbordslåda eller något annat i närheten.

detta.

hade hellre uppdagats med att ha syfilis, gonorré och testikelcancer än att folk skulle få reda på att jag hänger här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle skryta om jag lyckades få testikelcancer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liten lady:

hade hellre uppdagats med att ha syfilis, gonorré och testikelcancer än att folk skulle få reda på att jag hänger här.

Man skulle kanske kunna säga att syfilisen är långt gången och har börjat gnagt på förståndet och att man därför hänger här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sånt är läskigt, man kan ta reda på jätte mycket om mig här [shake] haha [smile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

märkte att en i parallellklassen vare. kändes ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Man skulle kanske kunna säga att syfilisen är långt gången och har börjat gnagt på förståndet och att man därför hänger här.

eller att man bara var tvungen att fråga om råd över syfilisen, då detta är trots allt "Sveriges största informationssajt om hälsa och välmående".


   
SvaraCitera