Aviseringar
Rensa alla

Amsterdam- ett måste fär den cannabisälskande människan


Ämnesstartare

Jag ska till Amsterdam nästa sommar med några polare och gå på en cannabisfestival och bli höga som fan, förutom det så har staden ett fantastisk utseende och mycket kultur att bjuda på.
för den cannabisälskande människan så är detta ett måste att resa dit någon gång livet.

själv så har jag aldrig varit där, men jag har sett bilder därifrån och läst och frågat personer som har varit där.

så alla cannabisfans därute, vem ska dit?[bigsmile]

amsterdam_red_light_district_24-7-2003.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

kingling:

cannabisfestival

Ofta det finns?

Det är ju olagligt med cannabis i Amsterdam också, bara accepterat typ att sitta på coffeeshops och röka där, sålänge man inte är ute på stan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är lagligt så länge det är är för personligt användande, men att odla och sälja privat är olagligt, coffeschops är det ända undantaget i frågan.

så det är lugnt att röka på stan[bigsmile]


   
SvaraCitera

Hade varit nice att besöka. Dock inte pga cannabis.


   
SvaraCitera

kingling:

så alla cannabisfans därute, vem ska dit

Jag ska dit, men pga en helt annan anledning.... Amsterdam har nämligen ett stort utbud av prostituerade mineråriga, sånt gillar jag [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, billiga horor enligt my mate ifall man känner till rätt ställen och samtidigt så är dom heta och kåta[crazy]

och ifall man är särskilt intresserad av erotik så har ju Amsterdam flest erotikmuseum i hela europa[bigsmile]


   
SvaraCitera

Har varit där. Röker ej. Är ej så skabbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har varit där. Röker ej. Är ej så skabbig.

hur man behandlar sin kropp är ens eget val, så nedvärdera oss inte är du snäll[smile]

Peace


   
SvaraCitera

kingling:

hur man behandlar sin kropp är ens eget val, så nedvärdera oss inte är du snäll[smile]

nedvärderar ej, tycker nästan att alla människor är skabbiga, inklusive jag själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigcheers] hehe det skålar vi på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle va najs att åka,ha länge tänkt åka ner till Amsterdam =) när e de nån sån festival då`?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var i Amsterdam för några år sedan. Riktigt riktigt fin stad. Ni får nog jävligt trevligt där nere...


   
SvaraCitera

AIDS-town.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sh0rty:

när e de nån sån festival då`?

har själv inte så stor koll på det men det skulle visst vara någon sån festival nästa sommar så vi sticker dit[wink]


   
SvaraCitera

Aah, ska åka dit någon gång.


   
SvaraCitera