Aviseringar
Rensa alla

Amsterdam- ett måste fär den cannabisälskande människan


Jag måste dit, den vackra staden och det lagliga fina rökat.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har varit där. Röker ej. Är ej så skabbig.

Nä, istället super du bort hjärnan och sånt ännu skabbigare och klagar på folk som bara halvskabbar. [y]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Nä, istället super du bort hjärnan och sånt ännu skabbigare och klagar på folk som bara halvskabbar. [y]

Jag klagade ej. Påstår inte att sprit är bättre, men det förpestar inte omgivningen på samma sätt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag klagade ej. Påstår inte att sprit är bättre, men det förpestar inte omgivningen på samma sätt :/

Tycker det förpestar grymt mycket mer. Finns inget jobbigare än fulla idioter men folk som är höga brukar vara ganska chill. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kingling:

sh0rty: när e de nån sån festival då`?

har själv inte så stor koll på det men det skulle visst vara någon sån festival nästa sommar så vi sticker dit

najs,då borde man ta sej ner dit då iaf =)


   
SvaraCitera

Jag var där i somras och det var sannerligen det bästa jag någonsin varit med om.


   
SvaraCitera

dinga:

Några tips på sköna ställen? Var ett tag sen man var där nu... en riktigt fin stad.

Bra ställen att dricka på är se twee zwaantjes och de admiraal. Favoritklubben var chemistry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Bra ställen att dricka på är se twee zwaantjes och de admiraal. Favoritklubben var chemistry.

nåt tips om en bra coffeschop perhaps?[rolleyes]


   
SvaraCitera

kingling:

nåt tips om en bra coffeschop perhaps?[rolleyes]

Nej, tyvärr. Vi åt, sov och festade. Det kanske inte var ett bra sätt att spendera tiden på men jag ångrar inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska dit i sommar [cool] men inte å röka på[no-no] inte för å sätta på nån stackars hora heller [no-no]


   
SvaraCitera

vill dit...nu


   
SvaraCitera

Ingen jätte trevlig stad rotterdam direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska dit till hösten, och själv klart gå på coffe shop ett måste.
Sen tycker jag sverige ska tag mer i cannabis frågan, för väldigt många människor i sverige som brukar det, och inte missbrukar det.
Tycker helt klart att dom ska legalisera det.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men egentligen, vilket land kan legalisera det? Enligt FN är weed olagligt och ett land kan ju inte gå emot FN.. Inte enst i Nederländerna är det legalt. [n]

FN arbetar till och med nu för att göra policyn ännu mer restriktiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsterdam 09 är ett måste. Smoke weed everyday! [bigsmile]


   
SvaraCitera