Aviseringar
Rensa alla

Amy Diamond


Ämnesstartare

Hej!
Jag är en kille som gillar Amy Diamond, jag har känslor för henne. Ja faktist, jag har aldrig träffat henne men jag skulle jättegärna vilja ha henne i säng! Jag är inget troll.

Jag är bara en kille som älskar Amy Diamond! Jag har aldrig sett en vackrare kvinna än Amy! Hon är ju 17, tror ni att hon gillar killar som är lite äldre? Jag blir 22 i juni. [bigcheers]

När jag var 18 så började jag fantisera om henne, 4 år sedan. Jag brukade till och med runka när jag såg hennes musikvideor. [blush] Jag var jättekär i henne, jag skrev ut bilder på henne och satte upp på väggarna. Jag kunde ägna en hel natt till att läsa i tidningar om henne och bara runka, runka runka runka! [bigsmile] Brukade också placera satsen på munnen eller något övrigt ställe i ansiktet på henne på bilden.

Och det är min stora dröm än idag, att få ha sex med min drömkvinna, med dne enda som är perfekt för mig - Amy Diamond.

Är det någon här som känt samma sak.
TITTA PÅ HENNE BARA! Dissa henne bara för att hon ser ut som ett barn! Fy skäms på er! [no-no] Hon har faktist talang för att vara 17, och hon hade även när hon var 13!

Skål för Amy!
Var kan jag få tag å henne, jag har haft dessa sexdrömmar om henne i 4 år. Och jag orkar inte leva med att jag aldrig får henne! [love][love][love][love]

amydiamond_info.jpg


   
Citera

Strömmapojken:

Ja faktist, jag har aldrig träffat henne men jag skulle jättegärna vilja ha henne i säng! Jag är inget troll.

okej [tard]

Strömmapojken:

allt annat citerat

we don't wanna know! [tard] trolla bort dig [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är synd att hon har den där gluggen mellan tänderna dock[sad]


   
SvaraCitera
Hando

Strömmapojken:

Hej!

Är du tjockisen på din visningsbild eller? Om jag hade hennes nummer skulle jag varnat henne för dig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är en skam. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Öh, lite väl överdrivet?

mopsen:

Hon är en skam

Du är en skam =)

Hando:

Är du tjockisen på din visningsbild eller? Om jag hade hennes nummer skulle jag varnat henne för dig [no-no]

Samma här..


   
SvaraCitera

Strömmapojken:

vackrare kvinna

Wait wtf...

KONSTIG FLICKA HETER DET VA FAN!

(För övrigt känner jag en som gick i hennes klass på lågstadiet [wink])


   
SvaraCitera
Hando

zajkowski:

Samma här..

Renjävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zajkowski:

Du är en skam =)

Du är en [wink]


   
SvaraCitera

Hell_man:

det är synd att hon har den där gluggen mellan tänderna dock[sad]

ja[sad] å att hon är så konstig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

palla seksa med en elvaåring;F


   
SvaraCitera

mopsen:

Du är en [wink]

ja, det är du verkligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zajkowski:

ja, det är du verkligen

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

palla seksa med en elvaåring;F

Snart 17 dock.[wink]


   
SvaraCitera