Aviseringar
Rensa alla

Amy Diamond


Ämnesstartare

Pedofilvarning nästan tycker jag. Amy Diamond ser ju trots allt ut som 12.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strömmapojken:

! Dissa henne bara för att hon ser ut som ett barn!

Ja, jag har inte pedofiliska tendenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Snart 17 dock.

men ser ut som elva ju:F


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

låsa tråd någon????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

men ser ut som elva ju:F

Bara najz ju![cool]


   
SvaraCitera

Måste fråga, varför tycker ni att hon ser ut som 11-12? Jag tycker inte det, kan bero på att jag gillar låtarna^^


   
SvaraCitera

Ja hon är ju känd för att vara sjukt snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så glad när jag ser att äkta kärlek existerar[cute]


   
SvaraCitera

Åh vet du, jag känner EXAKT samma som du! [surprised] Fast för Gunvald Larsson [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strömmapojken:

Jag är inget troll.

nej, bara konstig [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

det är synd att hon har den där gluggen mellan tänderna dock[sad]

Men snälla! [rolleyes]

Dömer du kvinnor efter utseendet? Eller personligheten, jag har hört att dom som träffat henne säger att hon är riktigt snäll och trevlig! Amy har en fin röst för att vara så ung. Sluta dissa henne för att hon ser "ung" ut. Tycker hon ser ut som en tjej ska göra!

Sluta hacka ner, ni är nog sura, över att ni själv inte har samma talang som den tjejen har!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ptja, även hon måste väl ha desperata stalkers som alla andra offentliga personer, uppenbarligen


   
SvaraCitera

hon är ju brutalt ful


   
SvaraCitera

Strömmapojken:

Men snälla! [rolleyes]

Dömer du kvinnor efter utseendet? Eller personligheten, jag har hört att dom som träffat henne säger att hon är riktigt snäll och trevlig! Amy har en fin röst för att vara så ung. Sluta dissa henne för att hon ser "ung" ut. Tycker hon ser ut som en tjej ska göra!

Sluta hacka ner, ni är nog sura, över att ni själv inte har samma talang som den tjejen har!

Haha. Någon som tycker något liknande som mig iaf.. Jag har träffat henne (inte bare en gång), och hon är riktigt snäll & trevlig.

Varför tycker ni hon ser ut som 11-13?


   
SvaraCitera