Aviseringar
Rensa alla

ANABOLA


Ämnesstartare

tja, jag jobbar om anabola seroider i skolan och har läst mycket om det, alla biverkningar och sånt men jag kan inte hitta något om det är farligt om man bara skulle använda det 1-2 gånger? Någon här som har någon aning?


   
Citera

flashback


   
SvaraCitera

men gissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror väldigt mycket på personen som brukar det. Sen är det svårt att förstå vad du menar med "farligt". Hursomhelst så beror det även en hel del på dosering och vilken drog man tar.


   
SvaraCitera

ItsAsin:

bara skulle använda det 1-2 gånger?

Det beror på om du menar t.ex en tablett/spruta/liknande eller om du menar 1-2 kurer. Och i alla olika fall beroende på dosering, typ av prepp, ålder, osv.


   
SvaraCitera

Det är kanske för att det är i princip ofarligt 1-2 ggr?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom flesta anabola är ofarliga om man tar 1-2 ggr och slutar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du menar 1-2 tillfällen så handlar de om hur stor doseringen är vid dessa tillfällen etc etc. snackar du kurer handlar de fortfarande om dosering och din kropps förutsättning inför dessa kurer...osv..ja du fattar

Men säg såhär...testo.. det mesta är avsett för läkemedelsbruk och om du ska ta din första kur och doserar "normalt" så kan jag säga direkt att en äldre man som går till läkaren och får SAMMA preparat utskrivet kommer ha BETYDLIGT högre dosering än vad du använder dig av.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera