Aviseringar
Rensa alla

Anabola


Ämnesstartare

Hej.

Jag är en kille på 19 år och har tränat styrketräning, rent, i lite över fyra år nu. Har fått väldiga resultat av min styrketräning, men nu är det så att jag har fått inprintat i min skalle att jag ska börja på anabola, jag vill bli större, starkare.. Vill vara störst etc etc.. Jag vet inte vad jag ska göra


   
Citera
Ämnesstartare

drick mjölk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

behöver verkligen prata ut mig med någon. så jag kan få lite hjälp med detta


   
SvaraCitera

Gå till en psykolog.


   
SvaraCitera

Om du fortfarande växer utan anabola så finns det väl ingen anledning till att börja ännu? Jag har dessutom fått för mig att det är svårare att få fina konturer när man kör på anabola, men jag är inte särskilt påläst på det området...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hasse Aro:

behöver verkligen prata ut mig med någon. så jag kan få lite hjälp med detta

Tror du får bättre svar på dina frågor i detta forumet: https://www.flashback.info/forumdisplay.php?f=12


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Gå till en psykolog.

Sign.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frazze, jag behöver inte ha hjälp med hur man lägger upp kurer etc. Jag menar någon som kan få mig att undvika det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hixaren, man kan säga att jag känner mig inte tillräckligt stor än. Dock är jag redan de, men det är någon sorts fixering jag har, jag vet inte vad jag ska göra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hasse Aro:

Frazze, jag behöver inte ha hjälp med hur man lägger upp kurer etc. Jag menar någon som kan få mig att undvika det hela.

Ok då förstår jag, det är ju rätt drastiskt att börja med stereoider från ingenting ...om du inte testat gainers, kreatin ev. effedrin m.m. så kanske det kan räcka för att ge dig lite boost?

Här är ganska billigt t.ex: http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&...


   
SvaraCitera

Hasse Aro:

Hixaren, man kan säga att jag känner mig inte tillräckligt stor än. Dock är jag redan de, men det är någon sorts fixering jag har, jag vet inte vad jag ska göra...

Hmm, okej det var ju inte bra:/. Prova ta kontakt med en kurator eller psykolog, en hjärnskrynklare av något slag...? Annars får du helt enkelt fundera på de nackdelar som finns är du beredd att ta de eventuella bieffekter som finns bara för att växa snabbare. Musklerna blir dessutom inte lika snyggt, musklerna blir oproportionerliga och man får inte samma konturer. Kanske har hört det någonstans har dock noll koll på vad som är sant...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

at spenat[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

at spenat

ät upp polen!


   
SvaraCitera

Tänk på bieffekterna , sen är det väll bara att go for it [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja aldrig kura innan du är 22.. Då vet man med säkerhet att din egen hormonpruduktion slutat. Skulle du börja kura nu så blir biverkningarna 10ggr värre. Skit i det.

Fortsätt istället träna och börja kör om en tre-fyra år när din kropp är helt färdigutvecklad.


   
SvaraCitera