Aviseringar
Rensa alla

ANABOLA STERIOD?


Ämnesstartare

Asså vissa sider säger att Anabola e nyttigt, det räddar hjärnan och sjukdomar och sånt. Den e ju bra den ger en Bättre Kondition, styrka och sånt. Biverkningarna e ju bara skit småa ifall du inte missbrukar anabolan me sprit och sånt... så vad tycker ni? BRA / DÅLIGT själv tycker jag båda OBS.! bara seriösa svar tack 🙂[bigsmile]


   
Citera

[tired]


   
SvaraCitera

Om man kan dosera rätt så är ju bara biverkningarna tillfälliga.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Om man kan dosera rätt så är ju bara biverkningarna tillfälliga.

Så f-n heller.


   
SvaraCitera

Dåligt som fan.


   
SvaraCitera

Johnny_are_u_queer:

Så f-n heller.

det är de visst.


   
SvaraCitera

Stargazer:

det är de visst.

Okej, jag erkänner; jag vet ingenting. Förutom att Anabola suger.


   
SvaraCitera

Johnny_are_u_queer:

Okej, jag erkänner; jag vet ingenting. Förutom att Anabola suger.

Precis det är vad hela världen försökt att tutta i folk att just anabola suger. Varför skulle anabola steroider användas så mycket inom sjukvården om det var så farligt och dåligt ?


   
SvaraCitera

Stargazer:

Precis det är vad hela världen försökt att tutta i folk att just anabola suger.

Nja, de flesta droger suger. Men precis som de flesta droger så kan det säkert användas i medicinska syften av proffs. Betyder inte att det e bra att massa privatpersoner häller i sig skiten för det.


   
SvaraCitera

Tjaa... Vet man vilken biverkningen är så... Jag skulle inte villa vara den som inte fick upp den >.<


   
SvaraCitera

suck...

idiot.jpg


   
SvaraCitera

Johnny_are_u_queer:

Nja, de flesta droger suger. Men precis som de flesta droger så kan det säkert användas i medicinska syften av proffs. Betyder inte att det e bra att massa privatpersoner häller i sig skiten för det.

Så du menar att man måste vara utbildad för att ta en spruta ? Eller svälja en kapsel ? Det är bara manliga hormoner man "häller" i sig samma sak som kroppen producerar men bara i en större mängd. Det hjälper kroppen att återhämta sig och bygga upp kroppen. Vet inte vad du tror att Anabola steroider är.

Johnny_are_u_queer:

Nja, de flesta droger suger

Vilka droger är okey enligt mr pk ?


   
SvaraCitera

Yooh:

Tjaa... Vet man vilken biverkningen är så... Jag skulle inte villa vara den som inte fick upp den >.<

Är ju en biverkning som går över efter man slutat med det. Och ofta så handlar det ju om att användaren kan drabbats av depression då det är vanligt när man tar anabola steroider.


   
SvaraCitera

Blir man inte grymt aggressiv av anabola? So länge man tar skiten regelbundet, då.


   
SvaraCitera

någon som tydligen är desperat efter muskler[confused]


   
SvaraCitera