Aviseringar
Rensa alla

Anabola steroider, har de rätt att tvinga en pissa?


Ämnesstartare

Har en fråga om doping, har gympersonalen/dopingkontrollanter/whatever verkligen rätt att tvinga en att lämna prov? Eller är det bara polisen som har rätt att göra det.

För isåfall är det väl bara att neka om de vill ha prov, sen får de väl ringa polisen om de vill men är väl inte så stor risk att polisen orkar ta tag i det? Visst blir man avstängd från gymmet men det finns fler gym.


   
Citera
Ämnesstartare

Vart är mänskligheten på väg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka anabola
acne och manboobs på g lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Vart är mänskligheten på väg?

Avundsjuk liten klenis eller? [wink]

enhimmelskdrog:

orka anabola
acne och manboobs på g lr

aaa visst... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

aaa visst... [rolleyes]

har ni ej haft teori på idrotten i skolan??!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har ni ej haft teori på idrotten i skolan??!?

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Du menar väl inte att du tar skolans skrämselpropaganda på allvar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Du menar väl inte att du tar skolans skrämselpropaganda på allvar?

är ej jätteseriös med just det svaret. men anabola är ju inte bra öht, bli stark osv på riktigt istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men anabola är ju inte bra öht

Om man vill ha muskler är det bra, och det vill jag.

enhimmelskdrog:

bli stark osv på riktigt istället

Vadå på riktigt? [confused]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Iaf, anledningen till tråden är att några från styrelsen på gymmet stod och pratade om doping och att de hade testat en precis. [chocked] Så blev lite orolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Vadå på riktigt? [confused]

utan massa skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

utan massa skit

[tired]


   
SvaraCitera

Zwift:

Avundsjuk liten klenis eller?

Jag har sett hans bringa, han har ingen anledning att vara avundsjuk.

Zwift:

Iaf, anledningen till tråden är att några från styrelsen på gymmet stod och pratade om doping och att de hade testat en precis. Så blev lite orolig.

Sluta med det då så är problemet löst. Jag vet inte om de kan tvinga dig att pissa – men de kan säkert kasta ut dig ur gymmet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Avundsjuk liten klenis eller?

Jag är varken klen eller avundsjuk på att du är så förbannat lat, och korkad.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Jag har sett hans bringa, han har ingen anledning att vara avundsjuk.

Skulle inte tro att en P18 som tränar rent är större än mig iaf. [rolleyes]

Hampie:

Sluta med det då så är problemet löst.

Kommer ju fortfarande att kunna synas på test i några månader? Dessutom planerar jag att kura igen nästa år.

Hampie:

Jag vet inte om de kan tvinga dig att pissa – men de kan säkert kasta ut dig ur gymmet.

Ja man blir avstäng i två år om man vägrar test, men det finns andra gym som sagt. Måste ju alltid va smartare att vägra?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Michee:

Jag är varken klen eller avundsjuk på att du är så förbannat lat, och korkad.

Lat? Jag är allt annat än lat, tar träningen väldigt seriöst, tränar något varje dag.

Och om du anser att man är korkad bara för att man tar anabola steroider så säger det nog mer om din egen intelligens är jag rädd.


   
SvaraCitera

Zwift:

Skulle inte tro att en P18 som tränar rent är större än mig iaf.

Kanske inte, men han slipper nog agressionsproblem och finnar. Och som sagt, du hävdade inte att han inte var lika stor som du, eller större, utan att han var klen, vilket jag bevisligen vet att han inte är.

Zwift:

Och om du anser att man är korkad bara för att man tar anabola steroider så säger det nog mer om din egen intelligens.

Det ger dig ojustea förutsättningar jämte dem som tränar rent. Vill du snacka om anabola får du dra till Fashback eller något annat forum som är fullt av dryga knarkare som tycker att det är jättekul att snacka om sådant, men här kommer du till 90 % bara få svar från folk som anser att det är dumt.

Hur som helst, i värsta fall får du väl byta gym? Om inte annat så testar de ju folk just av en anledning: de vill inte ha dig där. De vill inte ha folk som går på anabola där. Deras gym, de bästemmer. Du är ingen folkgrupp vad jag förstår utan du bryter mot deras regler och mot lagen, alltså har de all rätt att kasta ut dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Skulle inte tro att en P18 som tränar rent är större än mig iaf.

Image
Han tränar inte alls, men är större än dig. Så var tyst.[no-no]


   
SvaraCitera