Aviseringar
Rensa alla

Anabolic Protein


Jonnybravo91:

En bra kost är det bästa kosttillskottet. Håller du en bra kost, vad ska du då med överflödiga kosttillskott till?

Ingenting, om du nu håller dig till en bra kost och inte har några problem med näringsupptag som gör att kosttillskott är nödvändiga. Kosttillskott är väl gissningsvis riktade till personer som av någon anledning inte får i sig de näringsämnen de behöver genom kosten.

Eller, ja, de är väl riktade till så många personer som möjligt, men i praktiken så är det väl enbart de som faktiskt har någon nytta av dessa.


   
SvaraCitera

mablethorpe:

Eller, ja, de är väl riktade till så många personer som möjligt, men i praktiken så är det väl enbart de som faktiskt har någon nytta av dessa.

Felet hur jag ser det är att det numera blir en allt större trend att ersätta god kost med kosttillskott för att man inte "hinner" eller "orkar". Visst kan kosttillskott vara bra för de som av någon anledning inte får i sig näringen genom kosten, men inte för resten.

MusaAhmed:

Okunskap i sin renaste form. [zzz]

I pity the fool. [zzz]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Felet hur jag ser det är att det numera blir en allt större trend att ersätta god kost med kosttillskott för att man inte "hinner" eller "orkar".

Jo, det håller jag med om. Kosttillskott bör användas som just tillskott, för den som behöver dem, inte som ersättning för en god kost. Sedan så tycker jag att det är ett jävligt långt steg mellan det och att de aldrig är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

looptroop:

Anabolic Protein

Är det nå Anabola Steroid tabletter du äter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nymphe:

Är det nå Anabola Steroid tabletter du äter?

Nej jag äter dom inte, då skulle jag inte vara så negativ mot dom[zzz]


   
SvaraCitera