Aviseringar
Rensa alla

Anafranil + sertralin


Lounge
Ämnesstartare

Erfarenheter? Antingen anafranil var för sig eller i kombo.

Skulle vilja citera in geiger här då jag har för mig att hon går på anafranil men kan ej stava hennes namn.


   
Citera

Har för mig att man inte ska blanda med Anafranil med SSRI men det kanske är generellt går säkert bra. Har för mig att min läkare prata någon omd et nämligen. är ej apotekare.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

OF 5:

Har för mig att man inte ska blanda med Anafranil med SSRI men det kanske är generellt går säkert bra. Har för mig att min läkare prata någon omd et nämligen. är ej apotekare.

Aaa läste det med. Men min läkare tyckte det gick finfint. Antar att det beror på att jag ej går på maxdosen sertralin.


   
SvaraCitera

Lounge:

kare tyckte det gick finfint. Antar att det beror på att jag ej går på maxdosen sertralin.

ah men då så.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Geigerzähler:

anafranil


   
SvaraCitera

Anafranil är hemskt, HEMSKT. Fyfan, man blir så obeskrivligt jävla uttorkad (mina ögon torkade fast i ögonlocket bl.a.) och nä, det är inte värt det.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Anafranil är hemskt, HEMSKT. Fyfan, man blir så obeskrivligt jävla uttorkad (mina ögon torkade fast i ögonlocket bl.a.) och nä, det är inte värt det.

men det är väll rätt individuellt?

vad har det för effekt psykiskt, tycker du?

våndas mest över att läkaren ej tyckte jag skulle dricka alkohol i början av "kuren"

fan, vad tråkigt, tänkte jag


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

kommer börja med 100 mg sertralin och 25 mg anafranil


   
SvaraCitera

Har ba erfarenhet av sertralin

Bra men tokigt obehagliga biverkningar


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

elverpigen:

Har ba erfarenhet av sertralinBra men tokigt obehagliga biverkningar

käkar det redan


   
SvaraCitera

Lounge:

käkar det redan

Jag fock nog ig i läsförståelse 🙁


   
SvaraCitera

Anafranil - Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.


   
SvaraCitera