Aviseringar
Rensa alla

Anal sex känns inget?


orcite
Ämnesstartare

Hade bara haft vaginal sex i mitt liv. Säkert över 1000gånger men en tjej bad mig ta henne i röven rätt nyligen. Men det kändes ingenting?

Min fråga till er killar som knullat en tjej i röven. Känns det mindre än att ta en i fittan?


   
Citera
Ämnesetiketter

orcite:

Säkert över 1000gånger

Din tjej har säkert haft analsex över tusen gånger, och då med killar med större kuk än dig.


   
SvaraCitera

D:

vadå inte kändes nåt


   
SvaraCitera

du kanske förlora blodtillförsel till snoppen så du tappade känsel kanske kanske kanske nä


   
SvaraCitera

din tjej var lite slapp i fisan kanske? 🙂


   
SvaraCitera

cheyan var: slapp


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

din tjej var lite slapp i fisan kanske? 🙂

hahah kunde inte hålla mig för skratt [love]


   
SvaraCitera

orcite:

Men det kändes ingenting?

Nu ska jag försöka vara duktig och seriös. Anledningarna till varför din penis stimuleras under vaginalt samlag är många. Dels finns det oftast lubrikation inblandat och dels består fittväggarna till stor del av muskler. Detta betyder att kvinnan kan knipa (eller låta bli att knipa, oftast känns det ändå) och på så sätt öka stimulansen för er båda.

Anledningen till varför det kanske inte känns lika tajt när ni rövknullar är att efter ringmuskeln ... så är det bara tarm. Tarm är inte muskler och dessutom ganska ... töjbar vävnad som anpassar sig till vad som passerar. Det är trångt i öppningen, men sen är det som att kasta varmkorv i en korridor ... förstår du?

Det enda rådet jag kan ge är att du ber din flickvän knipa med röven medan ni har analsex. Då borde du kunna anpassa dig till den stimulansen och på så sätt komma. Använd glidmedel!

[smile]


   
SvaraCitera

orcite:

Min fråga till er killar som knullat en tjej i röven. Känns det mindre än att ta en i fittan?

det som är skönt med analsex är att det är tight och lite sexigt.
annars är det inte så speciellt. fittan är praktiskt taget utformad för att ge killar njutning:P

analsex sitter mest i huvudet, tycker du inte det är något speciellt är det inte något speciellt.

som ovanstående säger.


   
SvaraCitera

Håller med Uppenbar.


   
SvaraCitera

uppenbar:

varmkorv i en korridor

[party]


   
SvaraCitera

Varför vill man packa bajs ändå såvida man inte är bög?


   
SvaraCitera

orcite:

Min fråga till er killar som knullat en tjej i röven. Känns det mindre än att ta en i fittan?

Tänkte skriva långt inlägg, men jag håller med uppenbar istället. Jag tycker personligen att analsex med tjejer är tämligen meninslöst.


   
SvaraCitera

uppenbar:

kasta varmkorv i en korridor

[cute]


   
SvaraCitera

AndyH:

analsex med tjejer är tämligen meninslöst

bättre med killar ?


   
SvaraCitera