Aviseringar
Rensa alla

Anal sex känns inget?


maaaarika:

bättre med killar ?

Jag personligen tycker analsex med tjejer känns krystat och onödigt. Sen har jag svårt att se varför en tjej skulle tycka att analsex var skönare än vaginalsex. Det är inte tillfreställande att veta att ens partner bara "ställer upp" men egentligen skulle föredra något annat.

Med killar är det annorlunda, dels finns inget alternativt hål, men framför allt har killar en prostata som gör att det är riktigt skönt att bli knullad. Dvs båda parter kan få orgasm av analt samlag, även om det kräver lite träning.

Sen är min personliga upplevelse att analsex med killar är mer intimt och upphetsande. När en stor stark kille låter mig knulla honom ger det en enorm kick.


   
SvaraCitera

AndyH:

Sen är min personliga upplevelse att analsex med killar är mer intimt och upphetsande. När en stor stark kille låter mig knulla honom ger det en enorm kick.

[censur]


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

HelylleHerman:

din tjej var lite slapp i fisan kanske? 🙂

Nej. Det kändes mer som att allt bara satt på kuken och följde med. Det gned sig inte nånstans och det kändes som att knulla en tight påse. Förståru vad jag menar? Och påsen inte gnider och sitter fast o följer med på dina jyck så känner man inget.

uppenbar:

Nu ska jag försöka vara duktig och seriös.

Tack för ditt svar. Antar att tarm är även väldigt rörbart. Dvs att om det tar i och finns friktion så följer vävnaderna med och det blir inget gnid? Jag tror lix inte att min snopp storlek varit problemet eftersom jag var den största hon har haft. Hade glidmedel hjälpt?

resume:

analsex sitter mest i huvudet, tycker du inte det är något speciellt är det inte något speciellt.

Ja tycker det med nu efter min första upplevelse. Det ser fint ut på skärmen men analsex har inte varit en hype för mig, har lix aldrig bett om det eller brytt mig. Det var inget speciellt när jag hade det heller.


   
SvaraCitera

orcite:

Nej. Det kändes mer som att allt bara satt på kuken och följde med. Det gned sig inte nånstans och det kändes som att knulla en tight påse. Förståru vad jag menar? Och påsen inte gnider och sitter fast o följer med på dina jyck så känner man inget.

hennes tarm kanske satt löst? du juckade henne i röven, och hela hennes tarm följde med, precis som du beskrev med påsen?

fy fan vad äckligt, borde ha blivit en röd strumpa av det när du drog ut den sedan [surprised][surprised][surprised][surprised][censur][censur][censur][cry]


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

du juckade henne i röven, och hela hennes tarm följde med

[censur]


   
SvaraCitera

youmademe:

[censur]

den verkar skön, va? =)


   
SvaraCitera

Det känns ganska trångt i början, men om man knullar på länge så känns det ej lika trångt.

Fan använd glidmedel! Annars blire ej ngt bra. Spotta på bara funkar med.

Tips. Ha vaginalt samlag först, Sen rumpa [y]


   
SvaraCitera

orcite:

Hade glidmedel hjälpt?

[shake]Hade ni inte ens det?
stackars henne, måste ha gjort rejält ont.


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

din tjej var lite slapp i fisan kanske? 🙂

HelylleHerman:

fy fan vad äckligt, borde ha blivit en röd strumpa av det när du drog ut den sedan

hahah, jag garvar högt av allt du skriver. äckligt klockrent![love]


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

hahah, jag garvar högt av allt du skriver. äckligt klockrent![love]

äsch [tard]


   
SvaraCitera

[blush]*


   
SvaraCitera

Personligen tycker jag det är otroligt skönt. Men det kan mycket väl vara så att det sitter i huvudet. Jag blir oerhört tänd på analsex.


   
SvaraCitera