Aviseringar
Rensa alla

analsex


Ämnesstartare

JOQER:

Först kan ni köra lite analsex och efter det kan ni ta oralsex också

aa det verkar mysigt, fast jag e oskuld [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nameiofs:

Gör inte det ont att ha en tjock fet snopp i röven??

Jag har ingen egen erfarenhet av att penetreras men min slyna (som redan svarat i denna tråden) verkar inte ha så svårt för det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArnoldSvartsomneger:

slyna

[mad]


   
SvaraCitera

nameiofs:

a men min kompis har en bögkompis som sa att när han hade sex så blev han knullad i röven och den andra killens snopp kom ut bajsig fattar ni vad pinsamt?!

Alltså kondum brukar vara ganska bra, slipper få bajs (har dock inte hänt för mig) och man får lite extra glidmedel, brukar vara väääldigt trångt om tjejen inte är van.

Men om du är oskuld bör du inte tänka på analsex på ganska länge, för man ska vara ganska van med vaginalt innan man ens funderar på analt. Om man inte är en homosexuell kille kanske.

Och analsex gör nog ont i början för tjejen, men det kan vara skönt om man har haft det några gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergstedt:

Alltså kondum brukar vara ganska bra, slipper få bajs (har dock inte hänt för mig) och man får lite extra glidmedel, brukar vara väääldigt trångt om tjejen inte är van

Tack för tipset [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag någonsin ska ha analsex, så är det bara för att det är en sak man måste ha gjort innan man dör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergstedt:

Men om du är oskuld bör du inte tänka på analsex på ganska länge, för man ska vara ganska van med vaginalt innan man ens funderar på analt

[rolleyes] Det där stämmer inte, skulle jag påstå. Finns ju folk, framförallt för i tiden, som hade analsex för att bevara oskulden/inte bli gravida osv.

Bergstedt:

Och analsex gör nog ont i början för tjejen, men det kan vara skönt om man har haft det några gånger.

Det måste inte göra ont, anledningen till att det gör ont i början beror snarare på att flickan är nervös. Röven blir inte slapp efter man fått kuk i den några gånger, om du tror det [wink]

"Det är mycket ovanligt med skador på ändtarmens slutmuskel (ringmuskeln), eller andra skador vid frivilliga analsamlag. Detta oavsett hur ofta man har analsamlag. En bristande teknik, genom att använda för lite glidmedel eller genom att tränga in för snabbt, kan dock ge upphov till övergående blödningar eller göra analsamlaget obehagligt; slemhinnan i anus är kärlrik, och blödningar kan därför lätt uppstå. Läkningsförmågan är dock
utomordentligt god och blödningen upphör normalt sett tämligen omgående."

analsex

nameiofs:

[love]

Det du bör veta med kondom är att den kan skava, eftersom det inte blir samma glid som men en snopp utan kondom, så tänk på att ha ordentligt med glid då.
Och det viktigaste är att inte spänna dig, och att inte vara nervös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det du bör veta med kondom är att den kan skava, eftersom det inte blir samma glid som men en snopp utan kondom, så tänk på att ha ordentligt med glid då.
Och det viktigaste är att inte spänna dig, och att inte vara nervös.

Jag vet inte om jag ens vill ha det efter allt jag har hört [chocked][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det du bör veta med kondom är att den kan skava, eftersom det inte blir samma glid som men en snopp utan kondom, så tänk på att ha ordentligt med glid då.
Och det viktigaste är att inte spänna dig, och att inte vara nervös.

Jag vet inte om jag ens vill ha det efter allt jag har hört [chocked][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nameiofs:

aa det verkar mysigt, fast jag e oskuld

Med den inställningen kommer du förbli det också. Bajs är en del av sexet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nameiofs:

Jag vet inte om jag ens vill ha det efter allt jag har hört [chocked][crazy]

Vad har du hört för hemskt då? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Med den inställningen kommer du förbli det också. Bajs är en del av sexet.

men usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du rensat arslet från dreten så är det ingen större risk att din pojk ska få avföring på pillefjongen.
Men tänk på att ni tar det jävligt sakta och försiktigt,
samt att ni använder MYCKET glidmedel!


   
SvaraCitera

JOQER:

Först kan ni köra lite analsex och efter det kan ni ta oralsex också[crazy]

det känner jag en som gjort. ewww.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gethsemane:

det känner jag en som gjort. ewww.

Smakade säkert gott[crazy]


   
SvaraCitera