Aviseringar
Rensa alla

analsex..


Ämnesstartare

cheermeup:

jaså?

ja [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meningslös tråd om skaparen inte klarar av att svara ordentligt, allir?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

ja

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Meningslös tråd om skaparen inte klarar av att svara ordentligt, allir?

vågar skaparen inte det?


   
SvaraCitera

Eller att det är trångare och ger en skön känsla när kuken omringars av något som trycker emot.
annars är jag gay och har inget val suckers!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cheermeup:

killar, varför analsex?
det måste ju bara vara för att ni med små kukar skall få känna att ni hasr "stora"

Finns ju något som kallas Fetish om du vet vad de betyder at de är perversa som tänder på speciella saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahallonfluff:

Eller att det är trångare och ger en skön känsla när kuken omringars av något som trycker emot.
annars är jag gay och har inget val suckers!

hahahah love it <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Finns ju något som kallas Fetish om du vet vad de betyder at de är perversa som tänder på speciella saker.

jo jag vet men nu drar jag alla över samma kam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du gillar alltså när d blir trängre i fittan,då är d inte konstigt om killar tänder på ett trängre hål så lägg ner med att va så efterbliven.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cheermeup:

jo jag vet men nu drar jag alla över samma kam

Vad snackar du om spelar väl ingen roll ? Du kan väl fatta själv att en del tjejer har plaskpöls fittor och en del killar gillar väl de trängre delarna. Även hur sjukt de är så förstår jag inte varför du ifrågasätter de så. Porrskador sedan de var 13 och började kolla på porr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cheermeup:

jo jag vet men nu drar jag alla över samma kam

Då kan du även lika gärna dra alla tjejer över en kam, eftersom vissa tjejer, likt killar, också gillar det.

Så därför omformulerar man frågan till;
"Varför gillar folk analsex?", vilket i och för sig är en idiotisk fråga och därmed resulterar i att denna tråd hamnar under samma kategori.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag

vad[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Vad snackar du om spelar väl ingen roll ? Du kan väl fatta själv att en del tjejer har plaskpöls fittor och en del killar gillar väl de trängre delarna. Även hur sjukt de är så förstår jag inte varför du ifrågasätter de så. Porrskador sedan de var 13 och började kolla på porr.

ta det inte så seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

å därför omformulerar man frågan till;
"Varför gillar folk analsex?", vilket i och för sig är en idiotisk fråga och därmed resulterar i att denna tråd hamnar under samma kategor

har aldrig träffat en tjej som gillar det
så därför frågade jag killarna, ta det inte så seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

det är en hemlighet! [cry]

Nej, det är det inte[no-no]


   
SvaraCitera