Aviseringar
Rensa alla

Analsex.....


Ämnesstartare

Jag har haft analsex med min partner få tal gånger, kanske 10. Har slutat säga att jag vill ha det eftersom det är lite obekvämt men skitsamma... Det jag undrar om är att jag har efter börjat läka ifrån analet, jag har alltid lite skit på trosorna... Det är så äckligt, vad ska jag göra för att det ska sluta, tänker att det kan va pga anal sexet att det börjat bli så men hur kan jag göra för att det ska stoppa..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ringmuskeln skall vara avslappnad när ni för in objekt, annars kan den skadas mkt enkelt och orsaka avföringsinkontinens. Fast du lider nog ej av det för då hade du klagat mer på smärta än bajsränder i trosan. 

Ett toalettbesök och en analdusch rekommenderas innan analsamlag.  


   
SvaraCitera

därför har man kvinnohålet också


   
SvaraCitera

som är gjort för sex.. röven ska man skita med


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

handendärnissen:
som är gjort för sex.. röven ska man skita med

Du skulle bara veta hur många män som njuter av ett finger eller två i analen. Många vet heller inte om det förrän de testat. Kanske är du en av dem? 


   
SvaraCitera

finger ja men kuken kan man hålla i fittan, o nej ja tycker inte finger i röven ä skönt


   
SvaraCitera
Berit

handendärnissen:
finger ja men kuken kan man hålla i fittan, o nej ja tycker inte finger i röven ä skönt

Har du testat? På riktigt? Eller har du testat o ba åh nej onajs för att normen säger att det är så??


   
SvaraCitera

Berit:

Har du testat? På riktigt? Eller har du testat o ba åh nej onajs för att normen säger att det är så??

ja har fan stoppat upp fingret så ja vet väl för fan om de ä skönt eller inte


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

handendärnissen:

ja har fan stoppat upp fingret så ja vet väl för fan om de ä skönt eller inte

Är ju skillnad om det är ditt eget eller någon annans, lite som det är skillnad att runka själv eller bli avrunkad.


   
SvaraCitera

PMR:

Är ju skillnad om det är ditt eget eller någon annans, lite som det är skillnad att runka själv eller bli avrunkad.

ja vill fan inte ha nån annans finger där.. om de inte nu skulle bara att en brud gillar o stoppa men säger nog fan stopp då


   
SvaraCitera

PMR:

Är ju skillnad om det är ditt eget eller någon annans, lite som det är skillnad att runka själv eller bli avrunkad.

Det är ju ej som när man kittlar sig själv direkt så tare lugnt nu va 


   
SvaraCitera
Kudhos

Kom igen nu, det är bara ett litet fingerBlink


   
SvaraCitera

Analsex..no way..varför köra i röven 


   
SvaraCitera

''Är du äcklig eller''
Eller del har nog inte förstått vad man har en röv tillRullar ögonen 


   
SvaraCitera