Aviseringar
Rensa alla

Analsex första gången- kan hon njuta av det?


Ämnesstartare

Mitt första inlägg nånsin här på sidan... Jag har varit ihop med en tjej en längre tid nu och vi har, om jag får bedöma själv, ett riktigt bra och spännande sexliv. En sak som vi inte hunnit prova ännu men som vi pratat om är analsex. Det finns massor med tips på hur man ska göra det bra m.m. men det jag är ute efter är egentligen ärliga svar från ER tjejer. Första gången, var det skönt? Kunde ni få orgasm? Gjorde det mycket ont?

Vill ge henne en skön och njutbar upplevelse och är tacksam för all hjälp [cute]


   
Citera

Alltså, analsex behöver ju inte bara att du stoppar in din penis. Ni kan ju börja med tunga, fingrar och så och se om hon fortfarande är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tunga gillar hon inte (även om hon vid ett tillfälle var nära att komma innan hon insåg vad som hände och då genast dirigerade om aktiviteten [wink]) och finger tycker hon kan vara skönt men känner sig kanske inte helt avslappnad med ännu. Mest verkar hon nervös för att jag ska tycka att hon är "äcklig" där, men hon är ändå fortsatt nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså första gången som man har analsex så kännder man sig ju självklart tankspriid. "tänk om det händer någon olycka", "Tänk om det gör jätte ont".. och då spänner man sig ofta. Om detta händer så är det ju ofc bättre att börja med att mjuka upp med tunga/fingrar, sedan gå över till självaste grand finale. Man brukar ofta vara lite spänd endå, och kan göra ont. Men det går över ju mer in i sexet man kommer..
Bara att testa sig fram <3


   
SvaraCitera

swedishguy:

vara skönt men känner sig kanske inte helt avslappnad med ännu. Mest verkar hon nervös för att jag ska tycka att hon är "äcklig" där, men hon är ändå fortsatt nyfiken.

hmm... Prova o nå hennes deep-spot, har inte funkat för mig på alla brudar då jag inte e 100% på excakt hur den ska kännas o var, MEN
vissa har tyckt om det då jag tryckt in fingrarna långt, o gnidit vid en inbuktning längre in, typ under stället där tarmen är, tydligen ska det kännas lite som analsex, och samtidigt jääävligt bra, så gör du det lär hon bli eggad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gobbe är lösningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör ont som fan och det kommer troligen göra ont första gången för henne, tror det gör det för dom flesta. gör säkert ont gångerna efter det också,man måste ju "vänja" sex och allt sånt shit också, men de e lugnt för din del, efter ett tag kommer hon inte orka bry sig om att säga nåt,och börja låtsas att det är skönt, så då äre ju inga problem..

Greger_EFG:

vissa har tyckt om det då jag tryckt in fingrarna långt, o gnidit vid en inbuktning längre in, typ under stället där tarmen är

eww *illamående smileyn från msn*, och såntdär kallar folk för sex..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

efter ett tag kommer hon inte orka bry sig om att säga nåt,och börja låtsas att det är skönt, så då äre ju inga problem..

fan va bra, varför kan inte alla brudjävlar vara sånna från första gången för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

fan va bra, varför kan inte alla brudjävlar vara sånna från första gången för?

du behöver bara vara nog tjatig och förväntansfull, fråga henne hela tiden "är det skönt?" och "har du kommit", så ska du se att hon säger ja tillslut bara för att få käft på dej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

du behöver bara vara nog tjatig och förväntansfull, fråga henne hela tiden "är det skönt?" och "har du kommit", så ska du se att hon säger ja tillslut bara för att få käft på dej.

Finns inget bättre sätt? För jag skiter nämligen i om vad ni tycker, jag vill bara få er att gå med på allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

men de e lugnt för din del, efter ett tag kommer hon inte orka bry sig om att säga nåt,och börja låtsas att det är skönt, så då äre ju inga problem..

Hoppas jag verkligen inte... Så funkar hon inte, tro mig. Tråkigt för dig om ditt sexliv är sånt.


   
SvaraCitera

Coolt, du är svensk.


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

eww *illamående smileyn från msn*, och såntdär kallar folk för sex..

O_o? Du måste ha en tråkig fitta :D!


   
SvaraCitera

tunga? slicka röv? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Du måste ha en tråkig fitta :D!

varför det,för att jag inte vill ha analsex ? dedär makear ju ingen sense alls [crazy]


   
SvaraCitera