Aviseringar
Rensa alla

analsex(till tjejer)


Ämnesstartare

ha alltid funderat på de där med analsex.hur ser ni tjejer på det.är de värkligen skönt så ni kan njuta av de


   
Citera
Ämnesetiketter

Knulla e najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör jävligt as(s)ont i början men efter ett tag är det skönt. Fördelen med killar med mindre/smalare kuk.

Kan/vill dock inte syssla med det längre på grund av div. erfarenheter, väntar tills någon som är jävligt pålitlig kommer och ba "hej ska vi ha mysigt analsex som är skönt för oss båda, jag lovar att respektera dina gränser och tillsammans kommer vi överens om hur vi gör så det känns bäst för oss båda, det är fånigt med att behöva tala kodspråk när det gäller sex". Typ. Ah när den personen uppenbarar sig för mig [love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bajwa:

skittöntig länk

Skulle fan SLÅ IHJÄL någon som kallade mig "kåta lilla flicka" typ. Alltså verkligen. Dunka i huvudet tills blodet sprutar. Ungefär. Okej överdriver något. Men HELVETE vad arg jag skulle bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är mest: Bajs, euw. [sad]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Jag är mest: Bajs, euw.

[wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

[wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]

Du är mest: "Mhm, bajslukt! [love]"?!?! [shake][sad]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Du är mest: "Mhm, bajslukt! "?!?!

Du får bajsa i mitt spann


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok alltid vela testa de på en tjej.å då tro ja min är gjord för de.ja ha hällre en liten än en som är typ 20cm


   
SvaraCitera

killethe1:

en liten än en som är typ 20cm

Stora kukar är som kokain för brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du får bajsa i mitt spann

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar det inte, så jag gör inte det.


   
SvaraCitera

killethe1:

ha alltid funderat på de där med analsex.hur ser ni tjejer på det.är de värkligen skönt så ni kan njuta av de

Såhär ligger det till, man måste träna sitt anal och typ börja med lillfingret, du ska ha JÄVLIGT mycket glidmedel också eftersom att analen inte blir våt själv.
det man får ut av anal sex är att man stimulerar djup punkten (på tjejer) eller prostatan (på killar) och om tjejen eller killen får det minsta lilla ont eller ens känner obekvämligheter så gör du fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

ha alltid funderat på de där med analsex.hur ser ni tjejer på det.är de värkligen skönt så ni kan njuta av de

Det är individuellt..


   
SvaraCitera

genus:

Det gör jävligt as(s)ont i början

Gör det ont gör du fel, bara så du vet [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

det man får ut av anal sex är att man stimulerar djup punkten (på tjejer)

vad är djup punkten


   
SvaraCitera