Aviseringar
Rensa alla

analsex(till tjejer)


Ensamvargen:

Jag är mest: Bajs, euw. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Ensamvargen: Jag är mest: Bajs, euw. [sad]

mvh en som inte gillade att tas tempen på eller få medicin rektalt som liten och nog inte skulle se något särskilt erotiskt med att få en kuk uppstucken där som vuxen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Gör det ont gör du fel, bara så du vet

Eh, nej [crazy]
Stort genom litet > ont
duh


   
SvaraCitera

Artie:

vad är djup punkten

den motsvarar prostatan i killar, googla om du undrar lite mer exakt vart den sitter finns en del bilder.
Den e i alla fall svårare att nå igenom fittan än analen 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

googla om du undrar lite mer exakt vart den sitter finns en del bilder.

länka det för jag hittar inte något om den på google


   
SvaraCitera

genus:

Stort genom litet > ont

Jag ligger med min kille flera gånger i veckan, ingen av oss tycker det gör ont om man gör rätt.

Men tar man sig inte tid och mjukar upp först kan det göra sjukt ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

den motsvarar prostatan i killar, googla om du undrar lite mer exakt vart den sitter finns en del bilder.
Den e i alla fall svårare att nå igenom fittan än analen 😛

Du menar alltså att tjejer har en gpunkt i analen som kallas "djuppunkt"?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Frippe96:

Jag ligger med min kille flera gånger i veckan, ingen av oss tycker det gör ont om man gör rätt.

Utan en massa glidmedel skulle ni nog få det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Jag ligger med min kille flera gånger i veckan, ingen av oss tycker det gör ont om man gör rätt.

Men tar man sig inte tid och mjukar upp först kan det göra sjukt ont.

Tenderar att inte finnas något glid när jag ligger med den personen jag ligger med. Alltså, jag har inte så mycket emot att det gör litet ont, hellre det än att mjuka upp med något finger först. Finner det obehagligt.


   
SvaraCitera

isola:

Utan en massa glidmedel skulle ni nog få det.

Saliv, försats och lite tålamod räcker ganska långt, dessutom finns massa halt slem i analen så väl inne glider det ganska lätt.

Gillar inte glidmedel så mycket, kladdigt och blir lätt för halt och då försvinner lite av känslan.

genus:

hellre det än att mjuka upp med något finger först.

Min kille är grov så det skulle aldrig fungera för oss, inte om han skall knulla mig iaf, kanske tvärt om för jag är inte så stor.. Smaksak om man gillar uppvärmning eller inte antar jag, men jag gillar inte när det gör ont vid sex [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att man skiter ...


   
SvaraCitera

isola:

Du menar alltså att tjejer har en gpunkt i analen som kallas "djuppunkt"?

Nej, den sitter inte i analen men när man har anal sex så smeker väggen djup punkten, fast den kanske heter någonting annat på svenska x)
får all min info på engelska, men den sitter i alla fall på samma ställe som prostatan gör på killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Nej, den sitter inte i analen men när man har anal sex så smeker väggen djup punkten, fast den kanske heter någonting annat på svenska x)
får all min info på engelska, men den sitter i alla fall på samma ställe som prostatan gör på killar.

Du talar antagligen om gpunkten, som heter just det på engelska också. Den sitter i vaginan.


   
SvaraCitera

isola:

Du talar antagligen om gpunkten, som heter just det på engelska också. Den sitter i vaginan.

Nej, jag pratar inte om g punkten, jag talar om djup punkten 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Nej, jag pratar inte om g punkten, jag talar om djup punkten 😛

Googlade på detta och fann bara ett inlägg skrivet av användare på passagen. Vill gärna ha mer fakta än så innan jag tror på det.


   
SvaraCitera

isola:

Googlade på detta och fann bara ett inlägg skrivet av användare på passagen. Vill gärna ha mer fakta än så innan jag tror på det.

Ifrån vad jag har hört så heter den djup punkten sen vet jag inte om det e fel namn men 🙁
men det enda beviset du kan ge dig själv är att faktiskt ha anal sex, om det inte känns som en sexuell njutning som faktiskt kan få dig att komma så finns inte djup punkten (eller så gör ni fel xD )

Anal sex är skönt för båda om man använder mycket glidmedel, respekterar varandras gränser och har tålamod med att ingen klarar hur mycket som helst i början.
Om det gör det minsta ont så gör ni fel.


   
SvaraCitera