Aviseringar
Rensa alla

Analsex trakasserier


Ämnesstartare

Jimmy heter jag är en blyg kille som ofta blir trakasserad av en kille han kommer och smeker mig över könet han vill ligga med mig vilket har hänt en gång hur ska jag få slut på detta


   
Citera
Ämnesstartare

Tror jag har en stroke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör ner kuken i halsen på honom så han kvävsCool håll för hans näsa också så han inte kan andas genom den. 


   
SvaraCitera

Maymay:
Tror jag har en stroke

Audi :
Kör ner kuken i halsen på honom så han kvävsCool håll för hans näsa också så han inte kan andas genom den. 

ni fick honom att avregistrera...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

ni fick honom att avregistrera...

Skönt 


   
SvaraCitera

Asstriid:

Skönt 

knäpp ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

knäpp ju

ja han var rätt knäpp


   
SvaraCitera

Asstriid:

ja han var rätt knäpp

du också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

du också

amen duråå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

ni fick honom att avregistrera...

Gå tillbaka till att knulla djur eller vad du nu håller på med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va faan ni elaka ni är mot folk ( ni som skriver dumma kommentarer). Han bad ju om hjälp då ska man inte skriva sådana kommentarer till honom. 

en del tycker jag är trakasserier till stackaren som har upplevt sådan saker. Eller vad tycker admin???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goosth-fox:
Va faan ni elaka ni är mot folk ( ni som skriver dumma kommentarer). Han bad ju om hjälp då ska man inte skriva sådana kommentarer till honom. 

en del tycker jag är trakasserier till stackaren som har upplevt sådan saker. Eller vad tycker admin???

Jag kan faktiskt inte hjälpa att jag är elak. Djävulen anal trakasserade mig och då blev min röv besatt av en demon därför skriver jag elaka kommentarer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mobbing kallas det
om man skriver sådan kommentarer 


   
SvaraCitera

Goosth-fox:
Va faan ni elaka ni är mot folk ( ni som skriver dumma kommentarer). Han bad ju om hjälp då ska man inte skriva sådana kommentarer till honom. 

en del tycker jag är trakasserier till stackaren som har upplevt sådan saker. Eller vad tycker admin???

jag är glad att du försöker vara snäll iaf Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goosth-fox:
Va faan ni elaka ni är mot folk ( ni som skriver dumma kommentarer). Han bad ju om hjälp då ska man inte skriva sådana kommentarer till honom. 

en del tycker jag är trakasserier till stackaren som har upplevt sådan saker. Eller vad tycker admin???

LimeTheFox:

jag är glad att du försöker vara snäll iaf Hjärta

Ni vet uppenbarligen inte att han är ett dåligt troll. Han kommer alltid tillbaka och skriver samma saker. Och han har pmat mig flera gånger om dessa saker. Det kallar jag trakasserier Sover


   
SvaraCitera