Aviseringar
Rensa alla

analys av swedish girl seeking


Ämnesstartare

YSD-027_sugarbabe2.jpg

Personens andra svar är väldigt avslöjande om man tar det bokstavligt. "8k for one month. nothing more". Med andra ord, nu vet jag inte om det är såhär, men om vi jämför med vad han sa initialt "sex thousand per month". Där lät det som att det skulle vara en längre period, i andra svaret så låter det mer som att hans avsikt är att det ska vara mycket kortsiktigt. Hur tolkar ni det? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tolkar det som ett troll, haha blir inspirerad! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
tolkar det som ett troll, haha blir inspirerad! Hjärta

Galen


   
SvaraCitera
reben

hon skriver i sin beskrivning att hon e normal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min analys (första gången jag hör talas om henne) är att jag gillar hennes humor lite. den är inte fantastisk, men den är över snittet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
hon skriver i sin beskrivning att hon e normal

onskefult ! det är du som en en normal chey ju Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
min analys (första gången jag hör talas om henne) är att jag gillar hennes humor lite. den är inte fantastisk, men den är över snittet.

kanske pga hon är snigg right? Men ja, hon är lite charmig faktiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

kanske pga hon är snigg right? Men ja, hon är lite charmig faktiskt. 

är dock bortskämt med dödligt jävla översnygga personer, och hon är på sin höjd halvsnygg. så det borde inte vara en faktor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

är dock bortskämt med dödligt jävla översnygga personer, och hon är på sin höjd halvsnygg. så det borde inte vara en faktor.

sant! "Our real names are Nanna Johansson and Johannes Finnlaugsson. Nanna is a comic book artist here in Sweden, and Johannes is a standup comedian and a comedy writer for Swedish television. We’ve also worked together with a satirical radio show called Tankesmedjan." 
står det dessutom Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

sant! "Our real names are Nanna Johansson and Johannes Finnlaugsson. Nanna is a comic book artist here in Sweden, and Johannes is a standup comedian and a comedy writer for Swedish television. We’ve also worked together with a satirical radio show called Tankesmedjan." 
står det dessutom Söt

kulturpretton, alltså. börjar verka lovande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

kulturpretton, alltså. börjar verka lovande.

Cool 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: hon är på sin höjd halvsnygg

Leijonsparf: jag gillar hennes humor lite. den är inte fantastisk, men den är över snittet.

Slump? Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Slump? Skadeglädje

nu när du säger det, så.


   
SvaraCitera