Aviseringar
Rensa alla

Anarkandi = snart vegan.


Nachac:

Nachac P18 Medlem
I dag 21:13

Vi bryr oss inte om era förbannade djäfvla matvanor. Känner ni er dåliga och gråter er själva till sömns varje natt för att ni äter animaliska produkter får ni gärna sluta med det, men inte fan är det något övriga världen är intresserad av.

VI VEGANER ÄR SÅ JÄVLA BRA SEWXY HAETW SEXY GOOD COOL PEOPLE YEAH

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

dzjugasjvili:

det är coolt att ta avstånd ifrån tortyr och miljöförstöring.

det är också coolt att äta skinka gjord av tvättat vetemjöl och formpressade räkor i soja. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vi bryr oss inte om era förbannade djäfvla matvanor. Känner ni er dåliga och gråter er själva till sömns varje natt för att ni äter animaliska produkter får ni gärna sluta med det, men inte fan är det något övriga världen är intresserad av.

Det där var ju inte ens i närheten av en värdelös tråd tillskillnad av vad som brukar startas. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

jo [crazy] tala inte för hela världens befolkning så slipper du framstå som dum i huvudet [crazy]

Förutsätt inte att jag talar för hela världens befolkning så slipper du framstå som dum i huvudet?

Även om det är en vacker insats (eller nåt) är det bara löjligt om man måste basunera ut det. Löjligt och uppmärksamhetshorigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det är också coolt att äta skinka gjord av tvättat vetemjöl och formpressade räkor i soja. [cool]

det verkar faktiskt skabbigt. [blush]

jag föredrar mina rotfrukter, baljväxter och quinoa.

och tro inte att jag har glömt groddbuffén!


   
SvaraCitera

kunde ente bry meg mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Förutsätt inte att jag talar för hela världens befolkning så slipper du framstå som dum i huvudet?

Nachac:

men inte fan är det något övriga världen är intresserad av.

[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

det verkar faktiskt skabbigt. [blush]

bara för högtider, när man ska visa köttisar att det går att äta kött som är vegan. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Även om det är en vacker insats (eller nåt) är det bara löjligt om man måste basunera ut det. Löjligt och uppmärksamhetshorigt.

jag gillar dealar. ifall du slutar "prata" med tjejer så sjukt obehagligt, eftersom det framställer killar i dålig dager så kan iaf JAG lova att inte basunera ut mina matvanor.

? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det är coolt att vara vegan.

McLuver:

För att man gör något bra för världen.

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Det där var ju inte ens i närheten av en värdelös tråd tillskillnad av vad som brukar startas. [confused]

Inte? Jag tycker den är fullkomligt värdelös, särskilt som det tydligen finns ett allmänt behov av att visa sig helgonlik för att man byter matvanor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bomb Squad:

Du ser ju redan undernärd ut, jag ska be för dig.

Alfen:

nu får du ju allt ta och skärpa dig

Nachac:

Vi bryr oss inte om era förbannade djäfvla matvanor. Känner ni er dåliga och gråter er själva till sömns varje natt för att ni äter animaliska produkter får ni gärna sluta med det, men inte fan är det något övriga världen är intresserad av.

+1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

bara för högtider, när man ska visa köttisar att det går att äta kött som är vegan. [wink]

internet:

I ♥ 卐

[wink]

(sojakött är t.o.m. äckligare än vanligt kött [sad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inte? Jag tycker den är fullkomligt värdelös, särskilt som det tydligen finns ett allmänt behov av att visa sig helgonlik för att man byter matvanor.

Nej, verkligen inte.
Och detta är för många ett intressant ämne då det finns många veggies här inne.


   
SvaraCitera

Dåren:

Nej.

det är coolt att vara vegan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Nachac: men inte fan är det något övriga världen är intresserad av.
[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]

Rätt trött på när människor kräver ett "jag tror" i en mening för att de ska förstå att man inte talar om objektiv sanning.


   
SvaraCitera