Aviseringar
Rensa alla

Anden i glaset


Ämnesstartare

DeadHalo:

Man skrämmer bara upp sig själv/varandra och lurar hjärnan till att tro att det finns något/någon där.

Jo, det är ju ofta så xD


   
SvaraCitera
Hando

Kör hårt


   
SvaraCitera

några tips.

1. LEK INTE MED DET
2 Ta det seriöst som fan, och gör ni inte det så behöver ni inte göra det överhuvudtaget.
3. ha respekt för andarna
4. prata inte med onda andar.
5. När ni ska bli av med anden så får ni aldrig lyfta på glaset och bara släppa ut den. sätt snabbt handen under när ni lyfter på glaset, gå till närmaste fönster och kasta ut anden.


   
SvaraCitera

followthelights:

några tips.

1. LEK INTE MED DET
2 Ta det seriöst som fan, och gör ni inte det så behöver ni inte göra det överhuvudtaget.
3. ha respekt för andarna
4. prata inte med onda andar.
5. När ni ska bli av med anden så får ni aldrig lyfta på glaset och bara släppa ut den. sätt snabbt handen under när ni lyfter på glaset, gå till närmaste fönster och kasta ut anden.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA^2

Några andra, vettigare, tips.

1. Ni är fan dumma i huvudet om ni tror att ni kan framkalla andar genom att leka med ett glas på ett papper.
2. se punkt ett.


   
SvaraCitera

alexius:

anden i glasset

[bigsmile]

alexius:

Finns det några special saker man borde veta? Typ hur man renar ett rum för att bli av med anden

Ring Malin Berghagen [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm... Vad jag har hört iallafall;
Fråga först om ade är god, svarar den nej så strunt i allt.
Efter det får ni inte fråga något om anden.
Fråga inte när i ska dö.
Ha ingen spegel i närheten.
Den som frågar ska viska in frågan i glaset. Sedan ska han/hon lägga sitt/sina fingrar överst, ovanpå de andras.

Sedan beror allt på hur mycket fantasi ni har och om någon är lite busig och fuskar. [wink]


   
SvaraCitera

alexius:

Tycker du att folk som tror på gud är retarderade?

Kuggfråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA^2

Några andra, vettigare, tips.

1. Ni är fan dumma i huvudet om ni tror att ni kan framkalla andar genom att leka med ett glas på ett papper.
2. se punkt ett.

Jag har tips till dig!

1. Försök inte att leka smart
2. Håll gärna käften
3. Dra åt helvetet (helst, inte ett måste du kan ju antingen åka dit eller dit pepparn växer!)
4. Citera inte!

KamikazeTomten:

Kuggfråga?

Ja det kan man säga.


   
SvaraCitera

Haha, jag blir lite rädd nu när man är ensam hemma å läser det här.. man börjar ju se sig omkring i rummet... [crazy]

Natha_tha_fighter:

Nej, det där är inget att leka med.

Man vet ju aldrig ..


   
SvaraCitera

alexius:

Tycker du att folk som tror på gud är retarderade?

I högsta grad.


   
SvaraCitera

Vänd glaset rätt och ta fram några glas till, sen sätter ni er vid en tv eller liknande med något att dricka(glaset kan ju användas lika gärna)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAg har nyss kört det med mina kompisar och när Jossan frågade "kommer jag någon dag hamna i fängelset?" Och då började glaset åka framm och tillbaka på svaret "nej". Vad betyder det? Någon som har en aning? Vart ganska läskigt så jag for hem.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

alexius:

Jag har tips till dig!

:*


   
SvaraCitera

tevepro:

Om man tror på spöken och andar är man fan retarderad.

Synd att ditt sinne inte är öppet för nya möjligheter. Ack!


   
SvaraCitera