Aviseringar
Rensa alla

Andra chans?


Även om ja skulle vilja förlåta, och förmodlingen skulle jag det, så skulle jag ALDRIG kunna förlåta det och fortsätta få ångest varje gång ja tänkte på det.


   
SvaraCitera

Kanske, beror på omständigheterna, som många sagt.
Om han t.ex. kommer till mig gråtandes för att han höll en tjej i handen skulle jag nog ge honom en andra chans. :'D


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Kan möjligtvis bero på omständigheterna men antagligen inte.


   
SvaraCitera

neeee


   
SvaraCitera

Har gjort och skulle antagligen göra det igen [zzz]


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

junaz:

Jag gjorde det en gång när mitt ex kysste nån jävla idiot på en semester

hur fick du reda på det då? jag går själv och oroar mig nu när jag varit solo i tre veckor, det är så jävla svårt >_>


   
SvaraCitera

SAVE ME:

hur fick du reda på det då? jag går själv och oroar mig nu när jag varit solo i tre veckor, det är så jävla svårt >_>

Jag märkte att det var något när jag pratade med henne i telefon efter att hon hade kommit hem. Till slut sa hon ju som det var.


   
SvaraCitera

junaz:

Jag märkte att det var något när jag pratade med henne i telefon efter att hon hade kommit hem. Till slut sa hon ju som det var.

hur länge höll hon det hemligt och vad fanns det mer för tecken på att hon hade gjort något? och nu menar jag båda gångerna, inte bara en av dem

anledningen att jag frågar är för att jag själv är misstänksam, kan bara vara noja men ändå -.-


   
SvaraCitera

aldrig


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

i helvete heller.


   
SvaraCitera

SAVE ME:

hur länge höll hon det hemligt och vad fanns det mer för tecken på att hon hade gjort något? och nu menar jag båda gångerna, inte bara en av dem

anledningen att jag frågar är för att jag själv är misstänksam, kan bara vara noja men ändå -.-

Jag tror inte du behöver oroa dig. Mitt ex lät ledsen och nere när vi ringdes då hon hade kommit hem, tog inte många minuter innan hon bröt ihop och sa som det var.

När hon gjorde slut däremot, jag kände att något var fel då hon sista tiden inte verkade bry sig om mig lika mycket längre. Hon la liksom mer vikt vid saker vi gjorde och vid omvärlden än vid mig. Sen åkte hon och träffade nån kille hon skulle sova över hos, och ljög för mig ett par dagar om att inget hade hänt dom emellan (jag var ju jäkligt misstänksam, och jag fattar inte hur fan jag kunde låta henne åka dit bara sådär, mitt livs misstag kanske).

Sen ringde hon kvällen innan hon skulle åka från honom och hem till mig (vi hade ett distansförhållande, den här killen bodde i en stad ungefär mitt emellan oss två) och sa helt enkelt att hon inte var kär längre och att det var slut. Det kom ändå som en blixt från klar himmel på nåt sätt, jag frågade varför och hon sa "ja jag har ju haft sex med en annan utan några som helst skuldkänslor, så då börjar jag ju undra". Sen var det som det var bara...


   
SvaraCitera

junaz:

Jag tror inte du behöver oroa dig.

nej jag borde inte men jag har blivit lurad av folk förut, kan bara inte lita på någon

junaz:

"ja jag har ju haft sex med en annan utan några som helst skuldkänslor, så då börjar jag ju undra".

slampa slampa slampa, fy fan men du förtjänar bättre, jag garanterar att du får sista skrattet ändå


   
SvaraCitera

SAVE ME:

nej jag borde inte men jag har blivit lurad av folk förut, kan bara inte lita på någon

Jag med. Blev faktiskt alldeles nyss "dumpad" kan man säga. Så jävla trött på tjejer, bara massa skit hela tiden med dom[mad] (No offence, ni är fullständigt underbara, men ibland vet ni verkligen hur man knäcker nån alltså)

SAVE ME:

slampa slampa slampa, fy fan men du förtjänar bättre, jag garanterar att du får sista skrattet ändå

Nja, okej, bitvis kanske jag fick sista skrattet, om man säger. Men jag tvekar ärligt talat, hade ju varit trevligt att få veta det isåfall.

Ja, jag förtjänar bättre helt klart. Men jag verkar ju fan dra till mig sånna här personer[n][cry]


   
SvaraCitera