Aviseringar
Rensa alla

Andra Dejten, ta ett steg längre?


Ämnesstartare

Tjena! För några dagar sedan träffade jag en tjej, som jag snackat med över internet ett tag, för första gången. Jag träffade henne på stan och vi gick och tog en fika. Det var lite spänt och pinsamt, men det gick mycket bättre än jag trodde och vi pratade en hel del. Vi satt säkert där i en timme, sedan gick vi en runda på stan för att sedan ta farväl och åka hemmåt igen. Jag tog mig modet till att krama om henne och tacka för dagen innan hon for iväg.
Jag kan säga att jag gillade denna tjejen direkt! Hon var typ en mycket sötare och härligare person än jag trodde.
Hur som helst, redan samma kväll fick jag ett sms av henne där hon skrev att hon verkligen tyckte att det var kul att träffas, och hon ursäktade att hon varit blyg och så. Jag svarade att det inte gjorde något för jag tyckte hon var asgullig endå.
Dagen efter så smsade vi lite och vi erkände båda två att vi gillade varandra och ville gärna ses igen. Så vi bestämde att vi skulle ses imorron (31 maj), för att ta en promenad och snacka lite mer, lära känna lite bättre, och se om det dyker upp något vi kan hitta på att göra. (Tänkte gå med henne längs stranden och hamnen, lite mysigt eller? :P)
Tänkte fråga er, hade ni tagit steget längre och typ börjat med lite mer fysisk kontakt, då jag vet att hon gillar mig och jag gillar henne. (Dock är hon väldigt blyg och det kanske är att vara lite för på?)
Funderar också på att kanske avsluta kvällen med en kyss på munnen/kinden, vilket som jag vågar xD
Är det en bra idé?
Berätta gärna vad ni hade gjort och hur långt ni vågat gå!


   
Citera

underlines:

Funderar också på att kanske avsluta kvällen med en kyss på munnen/kinden, vilket som jag vågar xD

eeeh.. Låter helt galet vågat ju. Herrejösses, aktarej.


   
SvaraCitera

[bigsmile] vad söt


   
SvaraCitera

nu är det som så att sådant måste man måste i princip själv vara i situationen för att känna vad som är okej och inte och även då kan det vara klurigt.

hur som, planera inte sånt i förväg, ta det som det kommer
är ni över 15 och gillar varandra så borde du kunna pussa henne om tillfället är rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

eeeh.. Låter helt galet vågat ju. Herrejösses, aktarej.

Jag menar ju, beroende på om jag vågar xD


   
SvaraCitera

Ack att vara ung.


   
SvaraCitera

underlines:

Jag menar ju, beroende på om jag vågar xD

det känner du bara i stunden. Man brukar känna när det är dags, typ[smile]


   
SvaraCitera

PANG PÅ RÖBETAN


   
SvaraCitera

passaro:

PANG PÅ RÖBETAN

`du är alltid så himla finkänslig


   
SvaraCitera

Fingerprints:

`du är alltid så himla finkänslig

vet, men man ska ju bara köööra, köra _rakt upp i fittan_, som ksenia skulle säga


   
SvaraCitera

passaro:

vet, men man ska ju bara köööra, köra _rakt upp i fittan_, som ksenia skulle säga

hahahh som sagt


   
SvaraCitera

Fingerprints:

hahahh som sagt

har problem med detta irl


   
SvaraCitera

passaro:

har problem med detta irl

lr eller irl?


   
SvaraCitera

underlines:

Funderar också på att kanske avsluta kvällen med en kyss på munnen/kinden, vilket som jag vågar xD

Kyss henne en längre tid, så kan ni stå och utväxla lite saliv ett tag. [y]
Det är var ni båda vill, så varför dra ut på det.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

lr eller irl?

skrev irl, eller huuuuuuuur ellerrrr ellerrrrrrrrrr?????


   
SvaraCitera