Aviseringar
Rensa alla

andra läskpiska tjejerj


Ämnesstartare

jag är en tjej som är läspiskt och jag letar efter andra läskpiska tjejer som jag kan knulla deras fitter med mina fingrar och slicka deras fitter som om dom vore olika maträtter t.ex kebab med bröd, kaka med lök, dressingsmörgås.


   
Citera
Ämnesstartare

Hej ennie...jag har läsbiskt påbrå...och läspiska tendenser..:)..i förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Hej ennie...jag har läsbiskt påbrå...och läspiska tendenser..:)..i förhållande.

Oj oj oj [wink] Fan vad kul att stöta på någon med ett gemensamt intresse. Hoppas att vi kan bli vänner och utföra läspiskt sex med varandras kroppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Oj oj oj [wink] Fan vad kul att stöta på någon med ett gemensamt intresse. Hoppas att vi kan bli vänner och utföra läspiskt sex med varandras kroppar.

Kul med ett så snabbt svar!...Har du gjort det förut...jag är nybörjare som fantiserar om att stå på knä framför dig och slicka din fitta...hoppas jag kan väcka ditt intresse.


   
SvaraCitera

ennie:

dressingsmörgås

blev sugen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Kul med ett så snabbt svar!...Har du gjort det förut...jag är nybörjare som fantiserar om att stå på knä framför dig och slicka din fitta...hoppas jag kan väcka ditt intresse.

Ahhha najs. Jag har gjort det en gång förut faktiskt med en tjej och efter det kände jag direkt att jag vill göra det igen och igen flera gånger. Jag tänker att fittor är väl rätt gott att slicka på i smaken, jag tyckte iaf det om man är upphetsad. Hoppas jag får sticka in mina fingrar i din fitta också, kanske vi kan göra det samtidigt så att det blir gött för båda.


   
SvaraCitera
sincan

Jag kan klä ut mig till tjej, men är du tillräckligt snygg för det?[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ad. Hoppas jag får sticka in mina fingrar i din fitta också, kanske vi kan göra det samtidigt så att det blir gött för båda.

Här hettar det till...mysig stämning...hoppas på mer...min fitta är blöt och jag fantiserar om min nya läspiska väninna ennie...jag är nybörjare....snälla ta det varsamt...ingen som har haft sina fingrar i min fitta förut...den är så tight och du måste vara försiktig så det inte gör ont!...jag är nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läbbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Här hettar det till...mysig stämning...hoppas på mer...min fitta är blöt och jag fantiserar om min nya läspiska väninna ennie...jag är nybörjare....snälla ta det varsamt...ingen som har haft sina fingrar i min fitta förut...den är så tight och du måste vara försiktig så det inte gör ont!...jag är nyfiken.

Nyfiken är nyckelordet här hehe. Jag är jättenyfiken på dig gumman...berätta hur dina tuttar ser ut jag vill känna dem mot mina och gnida mig mot din kropp med tungan i din hals


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Nyfiken är nyckelordet här hehe. Jag är jättenyfiken på dig gumman...berätta hur dina tuttar ser ut jag vill känna dem mot mina och gnida mig mot din kropp med tungan i din hals

Oj nu skrämmer du mig...får nog dra mig undan...sluta vara sån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Jag kan klä ut mig till tjej, men är du tillräckligt snygg för det?[cool]

jag är inte snygg

Rådjuret:

blev sugen

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahhhh wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera