Aviseringar
Rensa alla

Andrea Brazilian Wax


Tözen:

tendens att gå av nära huden så man får smått stubb nåra dar

mitt håller sig helt rent 3 veckor. Blir mycket bättre och lenare än en rakhyvel.

Tözen:

Venusberget går att vaxa själv även d gör asont,men jag har aldrig vågat göra resten

Venusberget är det som gör mest ont (iallafall på mig), i början tänkte jag också som dig. Men resten gör mindre ont och vaxet fäster inte så bra på slemhinnorna så man behöver inte vara rädd om man skulle spilla.

Men som sagt det gör fruktansvärt ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titania_88:

mitt håller sig helt rent 3 veckor. Blir mycket bättre och lenare än en rakhyvel.

många av mina hårstrån vill hellre gå av än ryckas upp så d blir inte helt lent,även man duschat varmt innan så hårsäckar och så inte ska hålla så hårt i stråna :S

Titania_88:

Venusberget är det som gör mest ont (iallafall på mig), i

hell to the no!


   
SvaraCitera

Titania_88:

Venusberget är det som gör mest ont (iallafall på mig), i början tänkte jag också som dig. Men resten gör mindre ont och vaxet fäster inte så bra på slemhinnorna så man behöver inte vara rädd om man skulle spilla.

Men som sagt det gör fruktansvärt ont

Men hallå! Tänk om klittförhuden dras med? Eller om den rent utav dras av! Händer det aldrig?


   
SvaraCitera

öhh, nej. hur hårt sitter dina hårstrån?


   
SvaraCitera

Titania_88:

öhh, nej. hur hårt sitter dina hårstrån?

Jag vet inte, men jag vill inte testa. Det måste ju ha hänt någon gång liksom mest det...


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Är det dåligt/bra, blir det vaxrester kvar och är det väldigt smärtsamt?

jag har själv använt det, funkar skitbra! det gör inte sådär jätteont direkt, men kan tänka mig att alla känner olika.. det som gör ondast är precis ovanför klitoris, där e det jäävligt känsligt. haha.

det håller sig lent och bra, LÄNGE, till skillnad från rakning.

tänk på att micra det långsamt, rör om emellanåt och om det är segt och inte helt smält, ta INTE i och försök röra om det. det kommer resultera i att det som är helt smält och skitvarmt kommer stänka på magen och händerna, benen osv och det gör SKITONT att ta bort. på nåt konstigt sätt går det knappt dra av det från händerna, men på musen går det bra! 😀

lycka till och bit ihop så går det finfint! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera