Aviseringar
Rensa alla

Android eller Ios


Ämnesstartare

Symbian


   
SvaraCitera

S3ON:

Exakt...

???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oneplus One är rätt najs, den kör android.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou: ???

Jag har också egna berättelser, och jag är supernöjd med Samsung, haft 3 lurar och ingen av dem har strulat, dessutom tycker jag att de tål mkt smällar osv. Hade min förra i bröstfickan när jag svetsade en period. (vet, dum idé) i alla fulla fall så vart den angripen av svetsloppor så delar utav höljet smälte in till batteriet, men både jag och luren överlevde. Den har även krossad skärm, men fungerar ypperligt. Används som musikspelare än idag. Det är en Galaxy Ace. 

Min nuvarande, inköpt i höstas, Galaxy S5 Mini fungerar även den enligt förväntningarna. Använder den när jag duschar flera gånger i veckan, så ip-klassificeringen håller verkligen måttet, inga som helst problem. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag har också egna berättelser, och jag är supernöjd med Samsung, haft 3 lurar och ingen av dem har strulat, dessutom tycker jag att de tål mkt smällar osv. Hade min förra i bröstfickan när jag svetsade en period. (vet, dum idé) i alla fulla fall så vart den angripen av svetsloppor så delar utav höljet smälte in till batteriet, men både jag och luren överlevde. Den har även krossad skärm, men fungerar ypperligt. Används som musikspelare än idag. Det är en Galaxy Ace. 

Min nuvarande, inköpt i höstas, Galaxy S5 Mini fungerar även den enligt förväntningarna. Använder den när jag duschar flera gånger i veckan, så ip-klassificeringen håller verkligen måttet, inga som helst problem. 

1661794_681009545278732_1492310801_n.jpg
Utsidan verkar bra, men hur är det med insidan? Min samsung s3 är rutten. Den laddar ur jätte snabbt (bla. var den på 43% på matten och 0% i slutet av matten), dör på 17%, börjar "flickering" när batteriet och låt oss inte prata om touchwiz. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: de tål mkt smällar

S3ON: delar utav höljet smälte in till batteriet

S3ON: Den har även krossad skärm

S3ON: Används som musikspelare

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
android!
köp ba inte samsung

Äntligen någon som delar min åsikt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

1661794_681009545278732_1492310801_n.jpg
Utsidan verkar bra, men hur är det med insidan? Min samsung s3 är rutten. Den laddar ur jätte snabbt (bla. var den på 43% på matten och 0% i slutet av matten), dör på 17%, börjar "flickering" när batteriet och låt oss inte prata om touchwiz. 

Låter som du har haft otur. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Låter som du har haft otur. 🙂

Samsung's egna programvara är ingen höjdare tycker jag. Om de bara kunde ge fan i att förstöra android så vore deras produkter ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Samsung's egna programvara är ingen höjdare tycker jag. Om de bara kunde ge fan i att förstöra android så vore deras produkter ok.

Har aldrig stött på problem relaterade till mjukvara heller.. 

Och nej, jag är ingen fanboy.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Har aldrig stött på problem relaterade till mjukvara heller..

Med stor sannolikhet ställer du helt enkelt inte lika höga krav.
Har man kört cyanogenmod eller dylikt så inser man hur dåligt touchwiz är.

S3ON: jag är ingen fanboy

Nä då hade du nog haft en av deras finare modeller kan jag gissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Nä då hade du nog haft en av deras finare modeller kan jag gissa.

Haha, tror ej. Köper ej stuff "bara för att ha". Köper det jag har användning för. 🙂

aristoteles: Med stor sannolikhet ställer du helt enkelt inte lika höga krav.

Kanske inte. Hmm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Köper det jag har användning för

...som jag sa, ingen fanboy, bara någon som inte ställer höga krav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

...som jag sa, ingen fanboy, bara någon som inte ställer höga krav.

Kan man inte vara fanboy utan att handla "det bästa" hela tiden etc? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Kan man inte vara fanboy utan att handla "det bästa" hela tiden etc?

Det är inte säkert att man har råd bara för att man är fanboy nej. Speciellt inte med slamslungs ockerpriser.


   
SvaraCitera