Aviseringar
Rensa alla

Ang. bajs.


Ämnesstartare

Hur bekväma är ni med att göra numéro deux när din (eventuella) partner är i närheten?

Känner en person som har jättesvårt för det, hon var tillsammans med en pojke i 1,5 år och bajsade inte en enda gång när hon var hos honom/han hos henne under det förhållandet. Hon åkte liksom hem x antal mil när hon var tvungen att göra't. Det måste väl vara asjobbigt? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Låter asjobbigt. Bajs är naturligt!

Haha skulle aldrig åka hem för det.

ps. Bajs är ett roligt ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Hur bekväma är ni med att göra numéro deux när din (eventuella) partner är i närheten?

Så länge jag är själv i badrummet och dörren är stängd och jag får vara ifred är jag helt ok med det. Dock är jag en sån där som måste ha absolut tystnad när jag bajsar, så med att vara ifred menar jag verkligen att vara ifred, inte ha någon konversation samtidigt.

[love]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Väldigt bekväm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag försöker hålla ljudnivån nere och fiser heller inte i hennes närhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle känna mig lite väl osexig då faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyttar jag ihop med någon så skall hens anus sys ihop först. Minimumkrav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bra att ni bajsar med er partner i närheten. Är nog ett bevis på att ni är bekväma med denne/bekväma med hela bajs-grejen.

Artighet är alltid ett plus för de flesta kan jag tänka dock. Vilket ni visar på.

A+.


   
SvaraCitera
Lounge

tja, e väll typexemplet för denna tråd

jag är frispråkig om bajs, mitt ex var tvärtemot

hade uppenbar ÅNGEST av att bajsa i hans lgh

vilket resulterade i att jag då och då sprang till max, som låg bredvid hans lgh, för att göra mina behov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

vilket resulterade i att jag då och då sprang till max, som låg bredvid hans lgh, för att göra mina behov

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag såg att s3on skrivit i denna tråd förväntade jag mig det allra värsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

När jag såg att s3on skrivit i denna tråd förväntade jag mig det allra värsta.

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag skall vara serejös så skulle jag kanske ha lite problem med det om vi var på en väldigt liten yta och vattenkranen av någon anledning (annat än den slösaktiga) inte skulle kunna vara på samtidigt. Och om hen skulle gå in direkt efter och jag varit jättedålig i magen. Känner detsamma om det var hen som gick på toaletten. Men sådant där växer man väl ifrån som par med tiden. Tror inte att folk som levt tillsammans i typ femtio år fortfarande låtsas som om de inte bajsar. Ska den ena dessutom bevittna ev förlossningar får den ju både se och höra ett och annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

det allra värsta.

Men jag är ingen bajsätare.. [sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men jag är ingen bajsätare..

trodde du skulle prata om hur du ville bajsa på tjejers magar eller liknande [sad]


   
SvaraCitera