Aviseringar
Rensa alla

Ang. den gräsliga pikétröjan.


Ämnesstartare

Insert name here:

Man ska flasha bröstet.

så vulgärt.! uppknäppt ska det vara [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men jag vet inte var jag såg den! [cry]
Men det var på internet! [y] Då kan den ju inte vara så svår att hitta...

Haha okej [sad]
Låter annars som någonting i min humor.


   
SvaraCitera
KSENIA

Tombcrusher:

Tjänar detta något praktiskt syfte?

Vet ej, man kanske vill lufta svetten lite eller n¨ågot :S:S


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

för att man ska se snobbig ut ofc typ
"jag är för rik för att ha en normal t-shirt"

Du är ju patetiskt...


   
SvaraCitera

MikaelH:

Du är ju patetiskt...

Lär dig svenska innan du börjar kritisera mig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

Vet ej, man kanske vill lufta svetten lite eller n¨ågot :S:S

Haha okej. Det skulle väl vara mer praktiskt att ha dom där knäppningarna vid armhålorna istället. Vem fan svettas under halsen... [cute]


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Lär dig svenska innan du börjar kritisera mig

Jag kan svenska..
Jag råkade trycka på t, ver om ursäkt ifall du inte kunde kunde förstå min text. Det blev kanske lite väl avancerat för dig.

Piké tröja är fan samma sak som en t-shit. Varken någon av dom klassas som snobbigt. Jag har fan piké när jag är på gymmet... -.-
Så vet inte vad för insnöad liten ort du bor i.
Piké är annars så kallad tennis tröja..anntså en "tröja" man tränar i vanligtvis.

Samma sak som t-shirt. Används offtast när man tränar. I alla fall för mig och mina vänner.
Uteliggare har det nog som vardagligt klädesplagg men det är godatagligt.


   
SvaraCitera
KSENIA

Tombcrusher:

Haha okej. Det skulle väl vara mer praktiskt att ha dom där knäppningarna vid armhålorna istället. Vem fan svettas under halsen... [cute]

Haha, fast om man knäpper upp knappar i armhålorna så ser ju alla att man svettas! Men ingen tänker ju "aha, han luftar svetten" när knapparna är uppknäppta i halsen[cool][cool]


   
SvaraCitera

Pikéer är oftast snygga sålänge de inte är rosa, mönstrade, lacoste eller att man har vikt upp kragen


   
SvaraCitera

MikaelH:

Samma sak som t-shirt. Används offtast när man tränar. I alla fall för mig och mina vänner.
Uteliggare har det nog som vardagligt klädesplagg men det är godatagligt.

Dude, varför tar folk mig så seriöst. Jag har fan själv en pikétröja även om jag inte använder den speciellt ofta [rolleyes]
Dock tycker jag att det är hyfsat fult och just Lacoste tycker jag är grymt fjolligt, själva fenomenet att det är så grymt coolt att ha just den där fula tröjan pga att det sitter en ful liten krokodil på den [smile]
Men eh. Var inte speciellt seriös, men det roar mig att du tydligen tog illa upp [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Pikéer är oftast snygga sålänge de inte är rosa, mönstrade, lacoste eller att man har vikt upp kragen

EYY! Vad är det för fel på Lacoste?


   
SvaraCitera

Vedervärdig? Tyst, arbetarklasspatrask.
För att kunna lätta på trycket när festen är på g.


   
SvaraCitera

MickHed:

EYY! Vad är det för fel på Lacoste?

Homosexuellt


   
SvaraCitera

Snyggt.
Det skulle se skumt ut med bara en knappt. Fattar ni väl själva. Orka störa sig på det.[zzz]


   
SvaraCitera

Kunna knäppa den, förmodar jag. Jag tänker mig att det tjänar sitt syfte när man vill fejka att man har skjorta på sig men inte vill bli varm.


   
SvaraCitera