Aviseringar
Rensa alla

Ang. Ert hat.


Ämnesstartare

Ni är idioter. Har sett folk på forumet som skrattat åt mig, imiterat mig. Det krävs en speciell person för att behöva imitera folk för ses som någon. Hur kan ni driva med en människa sådär?

Tror ni att ni är någonting bara för att ni driver med folk? Gör det er glada, verkligen? Många kallar mig pysko, stalker. Det är inte jag som är psykot här.

Ni har aldrig vågat vara trevliga eller inställsamma mot mig, jag har alltid behövt skriva mot ert hat.

Var ärliga och säg att ni hatar mig, allihopa. Många på UM gör det bara för att jag är populär resten gör det bara för att de behöver bevisa något för sig själva. Jag behöver inte bevisa något för någon annan som ni verkar behöva genom att hata mig. Jag har tillräckligt många vänner, jag är populär och har tjejer som intresserar sig för mig.

Behöver inte er.


   
Citera

Du är det mest patetiska på UM. Du är en mytoman, Skentrevlig. Gå ut och möt verkligheten, du är ingen.


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Behöver inte er.

then gtfo?


   
SvaraCitera

Tycker ni tar det lite för långt [sad]


   
SvaraCitera

Du kommer ingenstans genom att vara falsk. Du vet att det är ett tecken på extrem dåligt självförtroende.


   
SvaraCitera

vem är du ens


   
SvaraCitera

Har man inte sitt inre själv fungerande så förlorar man i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

Du är det mest patetiska på UM. Du är en mytoman, Skentrevlig. Gå ut och möt verkligheten, du är ingen.

Kakaoxo:

Du kommer ingenstans genom att vara falsk. Du vet att det är ett tecken på extrem dåligt självförtroende.

Kakaoxo, du är patetisk. Var snäll och försök inse att du inte är någon, ditt enda syfte är att skapa konflikt. Du har psykiska problem, sättet du försöker hävda dig själv på är endast destruktivt. Det är du som behöver gå ut i verkligheten, kom tillbaka om ett år och berätta vad du insett.

Royalty:

then gtfo?

Behöver inte ditt hat.


   
SvaraCitera

???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vem är du ens

[cute]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Behöver inte ditt hat.

Hatar dig inte. vet inte ens vem du är?


   
SvaraCitera

vad ska jag svara på det


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Kakaoxo, du är patetisk. Var snäll och försök inse att du inte är någon, ditt enda syfte är att skapa konflikt. Du har psykiska problem, sättet du försöker hävda dig själv på är endast destruktivt. Det är du som behöver gå ut i verkligheten, kom tillbaka om ett år och berätta vad du insett.

Hahah? vad är du 15 eller? kom tillbaks om 7 år när du har mognat till.

Ps; sluta pma mig ditt nummer.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag har bevis på att du vill ha mitt nummer. Jag har screnshotat PMen. Snart vet alla att du försöker dölja din kärlek genom att skapa hattrådar riktade till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

ag har bevis på att du vill ha mitt nummer. Jag har screnshotat PMen. Snart vet alla att du försöker dölja din kärlek genom att skapa hattrådar riktade till mig.

Akta dig så jag inte skickar ett hotPM till dig[no-no].

Gjort det förut [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Royalty:

Hatar dig inte. vet inte ens vem du är?

Vet inte vem du är, jag har inte något intresse av att lära känna dig. Men jag vet varför du skriver i den här tråden, eftersom jag är populär. Det är jobbigt, alltid människor som ska prata med en för att öka deras sociala status


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Gjort det förut [mad]

Jag kommer vara vid Gamla Stan klockan 20:00 imorgon.


   
SvaraCitera