Aviseringar
Rensa alla

Ang. Ert hat.


Ämnesstartare

Kakaoxo:

Jag kommer vara vid Gamla Stan klockan 20:00 imorgon.

Tar med mig Alizee, vänta du bara


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Vet inte vem du är heller, jag har inte något intresse av att lära känna dig heller. Men jag vet varför du skriver i den här tråden, eftersom jag är populär. Det är jobbigt, alltid människor som ska prata med en för att öka deras sociala status

Jag skiter fullständigt i om du är "populär".
Social status får jag tillräckligt irl.
btw, sluta whina och skaffa dig kompisar, irl alltså.


   
SvaraCitera

Royalty:

Social status får jag tillräckligt irl.

[love]


   
SvaraCitera

massera mina axlar


   
SvaraCitera

har* [ops]


   
SvaraCitera

Slapping a Dinosaur:

???

Kakaoxo:

Jag har bevis på att du vill ha mitt nummer. Jag har screnshotat PMen. Snart vet alla att du försöker dölja din kärlek genom att skapa hattrådar riktade till mig.

?????????????????????????????


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Skentrevlig:

Ni är idioter. Har sett folk på forumet som skrattat åt mig, imiterat mig. Det krävs en speciell person för att behöva imitera folk för ses som någon. Hur kan ni driva med en människa sådär?

DERP DERP DERP

Kakaoxo:

Du är det mest patetiska på UM. Du är en mytoman, Skentrevlig.

Appappapp! [no-no] UM:s enda sanna mytoman är(var) trrism.

Ni är underbara. Har sett folk på forumet som skrattat med mig, kramat mig. Det krävs en speciell person för att krama folk för att ses som någon. Hur kan ni låta bli att kela med en människa sådär?

Tro inte att ni inte är någonting fantastiskt när ni sprider kärlek. Gör det er inte bubbligt glada, verkligen? Många kallar mig snutteskruttan, sockerplufsen. Det är inte jag som är kramigast här.

Ni har alltid varit glada eller trevliga mot mig, jag har aldrig behövt skydda mig mot era lovord.

Var ärliga och säg att ni älskar mig, allihopa. Många på UM gör det bara för att jag är så söt, resten gör det bara för att de vill sprida kärlekens budskap. Jag behöver inte gråta något för någon annan, som ni, verkar alltid vilja ta hand om mig. Man kan aldrig ha tillräckligt många vänner, jag är lycklig och har krambjörnar som kramar mig.

Jag älskar er tufsisar!


   
SvaraCitera

Va.


   
SvaraCitera

va?


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Men jag vet varför du skriver i den här tråden, eftersom jag är populär. Det är jobbigt, alltid människor som ska prata med en för att öka deras sociala status

hahaha, du låter ju exakt som zigge :P.

gör du o kakaoxo en parodi på hur en diskussion med zigge kan gå till?


   
SvaraCitera

weed


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

Jag har bevis på att du vill ha mitt nummer. Jag har screnshotat PMen. Snart vet alla att du försöker dölja din kärlek genom att skapa hattrådar riktade till mig.

låter zigge det där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

?????????????????????????????

funboy1:

gör du o kakaoxo en parodi på hur en diskussion med zigge kan gå till?

Jaaah [cute][cute]. Trodde inte så många skulle ta det seriöst


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Jaaah [cute][cute]. Trodde inte så många skulle ta det seriöst

Aha. Trodde att han hade hackat dig lr ngt. [sad]


   
SvaraCitera