Aviseringar
Rensa alla

Ang IPRED


Ämnesstartare

ni som säger att ni kommer fortsätta att ladda ner nu när lagen mot nedladdningen kommer i april, va tänker ni? asså ni kan ju få brev och bli krävd apå pengar. jag menar, det känns inte som att jag vågar ladda ner nu. kan nån berätta vad man kan göra? skydda ip? hur? är d säkert? asssså help


   
Citera
Ämnesstartare

aa de e hämskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns inte så mycket att göra, FRAlagen är sinnessjuk och ger lobbyn mer makt än svenska polisen, jag kommer till att börja med rösta på PiratPartiet, sen får vi ser hur det ser ut


   
SvaraCitera

NEMO:

kan nån berätta vad man kan göra

Sluta begå brott. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elmo:

Sluta begå brott.

du e inte seriös va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

W/e.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

du e inte seriös va?

Jo, tyvärr.

Det du kan göra är att gå med i piratpartiets ungdomsförbund och även rösta på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VNP.


   
SvaraCitera

NEMO:

du e inte seriös va?

Varför skulle jag inte vara seriös? Du frågar hur du ska undvika att åka dit och mitt svar är att inte begå brottet.

Tennsoldaten:

Det du kan göra är att gå med i piratpartiets ungdomsförbund och även rösta på dem.

Är ungefär lika intelligent som att gå med i SDU och rösta på SD för att en invandrare som bor granne spelar hög musik på kvällarna. [tired]

Ni är fan lika dumma i huvudet allihopa. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elmo:

Ni är fan lika dumma i huvudet allihopa.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Sluta upp att fildela helt enkelt. Svårare är det inte. Jag personligen fildelar ytterst sällan. Förutom porrfilm nästan dagligen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

VNP.

är det säkert?

The_gunslinger:

Förutom porrfilm nästan dagligen

XD

The_gunslinger:

luta upp att fildela helt enkelt. Svårare är det inte.

Men musik och sånt?[sad]

elmo:

Varför skulle jag inte vara seriös? Du frågar hur du ska undvika att åka dit och mitt svar är att inte begå brottet.

jag undrar ju hur man kan skydda sig så man inte åker dit. så nej du har fel och är uppenbarligen dum i huvudet[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Det du kan göra är att gå med i piratpartiets ungdomsförbund och även rösta på dem.

känns lite som ett enfrågeparti? men visst, det är en jävligt viktig fråga och det är fan skandal så som det är nu. inte bara det faktum att man inte får fildela utan speciellt hur lagen är utformad. hur osyklidiga männsikor kan åka dit och bli pressade på pengar. jävla sjukt. är vi tillbaka på tiden man inte fick ha biblotek heller. det finns verkligen inga vettiga argument varken för ipred eller att man skulle inte skulle få fildela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

är det säkert?

Skrev fel. VPN ska det givetvis vara. Men ja, vad jag vet är det säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amagavd.


   
SvaraCitera