Aviseringar
Rensa alla

Ang LSD


Ämnesstartare

tar sig lsd genom hudvävnad? in i kroppen?

alltså om man har hållit med sina svettiga händer över ett papper som ser ut som ett lapptäcke kan den då ta sig in genom huden för huden har hål men tar den sig ändå upp till hjärnan ändå eller stannar den kvar?

Ändrade till en vettigare rubrik/nellnellnell


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

behöver... veta... om jag är klantig eller inte... har jag förstrt allt nu... ånej


   
SvaraCitera

LSD tar effekt vid hudkontakt, jepp.


   
SvaraCitera

Det kan absolut tränga genom huden och tas upp i blodet. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Det kan absolut tränga genom huden och tas upp i blodet.

...så om man skulle sova med en bit LSD-papper på kudden skulle det gå rakt in i huvudet?


   
SvaraCitera

soetsur:

...så om man skulle sova med en bit LSD-papper på kudden skulle det gå rakt in i huvudet?

Om det har bra kontakt mot huden och om det går många blodkärl i huden, men det tror jag att det gör... men det går inte "rakt in i huvudet"; det kommer in i blodet och därifrån så småningom upp till hjärnan.


   
SvaraCitera

Det ska nog vara en djävla massa LSD om man ska bli påverkad. Det är nog inte särskillt effektivt sätt att inta det.


   
SvaraCitera

Det går, det var så effekten upptäcktes från början och så har det brukats av många sedan dess..Jimi hendrix lade lappar innanför bandanan back in the days tex.


   
SvaraCitera

Destructive_Delirum:

Jimi hendrix lade lappar innanför bandanan back in the days

OM det är sant så är det fucking badass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaräven:

ja

[tired] Ja... nu vet jag det. Men kan man andvända dom igen på riktigt asså stoppa in munnen fastän man klantat med dom? är dom... förstörda [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

Ja... nu vet jag det. Men kan man andvända dom igen på riktigt asså stoppa in munnen fastän man klantat med dom? är dom... förstörda

Om du redan fått effekt av LSD:n så betyder det ju att knarket på lappen har överförts till din kropp, vilket i matematisk räkning är 1+1=2, ja, LSDn är "förstörd"


   
SvaraCitera

Maxwinner:

OM det är sant så är det fucking badass.

Skulle tro att fukten från hans svett blöter upp lappen och gör syran mer flytande. Så helt otroligt är det inte!

Jag är osäker på om man verkligen kan få i sig lsd genom att sova på en lapp dock. Tror inte riktigt att det går för sig.


   
SvaraCitera
Creep_

LSD lagras i fettvävnaden. Och när de förbränns kan man bli hög igen många många år senare. Det är sjukt beroendeframkallande också


   
SvaraCitera

Creep_:

LSD lagras i fettvävnaden. Och när de förbränns kan man bli hög igen många många år senare. Det är sjukt beroendeframkallande också

haha


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera