Aviseringar
Rensa alla

Ang min kropp


Ämnesstartare

EnsamFlickaVärlden:

EnsamFlickaVärlden

text.
Tack för råden, jag försöker acceptera min kropp som den är men folk kommenterar hela tiden så jag vet inte vad jag ska göra [sad] Men din idé att jag ska uppsöka en doktor är nog bäst att jag gör.


   
SvaraCitera
Creep_

Ligg på energiöverskott = du komerm gå upp i vikt 100 % chans. Annars säger du emot termodynamikens första lag...


   
SvaraCitera

tjocka människor är fienden. bli inte en av dem.


   
SvaraCitera

Försök att prata med någon istället som kan förbättra din självkänsla 0=)
Typ psykolog eller någon du litar på !
Lycka till !
Om du vill ha tips om ställen att gå till så skriv ett gb till mig 0=)


   
SvaraCitera

Jag har också varit skitsmal och viljat gå upp i vikt, och det har faktiskt funkat. Jag är i samma längd som du men vägde ännu mindre, och nu väger jag 49 😉 ibland 50 faktiskt 😀

När du ätit så mycket så du känner att du inte kan få ner en bit till, då ska du äta lite till. 😛


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska vara glad över att du är smal, jag vill också vara smal. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maariiie:

jag försöker acceptera min kropp som den är men folk kommenterar hela tiden så jag vet inte vad jag ska göra

Jag känner igen mig i det du skriver ska du veta. Folk brukar kommentera min kropp, att jag är för fet[sad] Vilket jag ju vet att jag är, men det är tråkigt när alla ska påpeka det hela tiden som man inte redan var medveten om det liksom!! Mitt råd är att låta det andra människor säger om ens utseende gå in i ena örat och ut i det andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

tjocka människor är fienden. bli inte en av dem.

I'm very friendly you know[no-no]


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

I'm very friendly you know[no-no]

tjockisar är som sagt fienden. det är inget som bör eftersträvas av någon. det folk ofta undrar är, fienden för vem? svaret är att de är allas fiende. även andra tjockisar. icke att förglömma så är de även sin egen fiende. det finns ingenting att vinna på detta.


   
SvaraCitera

followthelights:

Hennes mamma hade samma problem när hon var mindre, men när hon fylle runt 25 så ba POFF så blev hon tjåck

det stämmer faktiskt. har en kompis det är likadant för[cool]

maariiie:

45kg är 163

haha, du borde snarare bli lite längre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sant, styrketräna och äta mycket protein är bra! bygger upp musklerna. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nashlee:

Om du vill ha tips om ställen att gå till så skriv ett gb till mig 0=)

Jag skriver nog ett gb till dej, 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

27centimeter:

sant, styrketräna och äta mycket protein är bra! bygger upp musklerna.

Jag dricker protein drinkar men de hjälper inte. De sägs att man ska gå upp ca 2 kg/vecka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dancingmaniac:

När du ätit så mycket så du känner att du inte kan få ner en bit till, då ska du äta lite till. 😛

Okej ska försöka 🙂 tack för rådet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Jag tycker du ska vara glad över att du är smal, jag vill också vara smal.

Men de ser inte fint ut på mig, jag e pinn smal [shake]


   
SvaraCitera