Aviseringar
Rensa alla

Ang. Raka benen ...


Ämnesstartare

tjejer ska raka benen[y]

passaro:

Bra att du förtydligade det, för här trodde vi att du menade att raka bort benen.

hahahaha XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvinnor ska ha rakade ben
det är en tradition och den ska följas [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar lena ben. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Jag vet inte hur det är med dig, men själv tkr jag att det är ofräscht med tjejer som inte rakar benen

Självklart vill jag inte ha en benhårig-tjej ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa gör det nog för att "man bara gör det"/"man ska", men vissa kanske vill det också och vissa kanske inte bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Vem fan går och kollar på andras ben/lår Etc

[blush]

det är helt enkelt så att kvinnan rakar benen, mannen rakar ansiktet.
på stranden går man väl ändå och spanar in hela kroppen på tjejerna? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Asså, menar raka bort håret på benen !!!

Haha vad skulle man annars raka på benen? Huden?[bigsmile]

Jag rakar benen för att man får grymt lena ben och för att jag är smått äcklad av hår.[shake]

LightInDarkness:

[blush]

Haha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjunen florerar på mina ben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har kompisar som ej rakar benen. jag själv gör det för jag tycker det e fult med hår på benen om man är barbent. men vissa tycker väl ej d. upp t var o en


   
SvaraCitera
Hando

Riiikard:

BTW, Vem fan går och kollar på andras ben/lår Etc .. ??

[wink]
Hår må vara naturligt och så, men jag tycker det är ofreeescht om kvinnor bland annat inte rakar benen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Jag vet inte hur det är med dig, men själv tkr jag att det är ofräscht med tjejer som inte rakar benen

ofräscht är det väl knappast men kanske mindre estetiskt tilltalande för en kräsen person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

ofräscht är det väl knappast men kanske mindre estetiskt tilltalande för en kräsen person

Nja, ofräscht är kanske fel ord, jag menar, hår är ju naturligt och egentligen inte äckligt. Men det är mysigare, lenare osv. Kan egentligen betraktas som en detalj, och det är detaljerna som gör helheten![party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Nja, ofräscht är kanske fel ord, jag menar, hår är ju naturligt och egentligen inte äckligt. Men det är mysigare, lenare osv. Kan egentligen betraktas som en detalj, och det är detaljerna som gör helheten

jo stör mig dock på killar som inte verkar fatta att tjejer lägger ner jävla massa tid på sitt utseende. vissa säkert flera timmar varje dag. det är jävligt jobbigt. så var lite schysst och gnäll inte på dom som inte orkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

jo stör mig dock på killar som inte verkar fatta att tjejer lägger ner jävla massa tid på sitt utseende. vissa säkert flera timmar varje dag. det är jävligt jobbigt. så var lite schysst och gnäll inte på dom som inte orkar

Absolut inte, jag tkr själv att det är sjukt. Jag uppskattar tjejer som väljer att vara mer naturliga osv, att just raka benen och sånt tkr jag dock är hyfsat viktigt. Men smink osv osv är inte lika viktigt, lr inte viktigt alls. Många tjejer lägger ner sjuka pengar på kosmetika och kläder och går runt och lider i höga klackskor osv, det tkr jag bara är knasigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag rakar benen för att jag tycker att det är obekvämt att ha hår på benen, då jag använder strumpbyxor varje dag.
Tycker att det ser konstigt ut mer håriga ben på tjejer, men man ser ju knappt någon orakad så...


   
SvaraCitera