Aviseringar
Rensa alla

Angående homofober.


Ämnesstartare

Det har precis slagit mig, att majoriteten av dom homofober som jag känner till är allmänt äckliga killar. De är killar med dålig hy, dålig hygien och ofta ganska fula. Det här är inget flum eller en attack mot homofober. Det är ren fakta.

Tänk om det är så enkelt att en del av homofobi, eller snarare äcklet man upplever sexuellt mot andra killar, beror på att man själv inte är så jävla fräsch. Man utgår från sig själv när man tänker på killar, typ tänker att: "hey..min kuk luktar som möglig mögelost. Fy fan att ha en kuk i munnen."

Fattar ni hur jag resonerar? Vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Fattar. Men menar du då att alla kvinnliga homofober också är allmänt fula tjejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Men menar du då att alla kvinnliga homofober också är allmänt fula tjejer?

Ingen tjej jag känner till är homofob, så kan inte säga något där. Självklart är inte alla homofober "fula" eller äckliga personer. Många har fått homofobiska tendenser från sina föräldrar. Men det roliga var att i stort sätt alla homofober jag känner, eller känner till, är just allmänt ofräscha personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hurdan homofobi syftar du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ich verstehe nicht [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

allmänt äckliga killar. De är killar med dålig hy, dålig hygien och ofta ganska fula

tack då! trodde du tyckte jag var söt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det samma gäller ofta exempelvis rasister (s.k. "invandringskritiker" i sin egen lilla värld). De är alltid grymt fula. De är väl antagligen rädda att de ska få ännu mer konkurrens ifall det kommer fler människor till Sverige.

Håller med om det med homofober, stämmer bra på de jag känner åtminstone. De brukar även vara folk som behöver hävda sig hela tiden (troligen någon osäkerhetsgrej eftersom de själva vet hur fula de är).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Hurdan homofobi syftar du på?

Michee:

homofobi, eller snarare äcklet man upplever sexuellt mot andra killar

LightInDarkness:

tack då! trodde du tyckte jag var söt

Michee:

Många har fått homofobiska tendenser från sina föräldrar.

Michee:

Självklart är inte alla homofober "fula" eller äckliga personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bash a Brat:

Håller med om det med homofober, stämmer bra på de jag känner åtminstone. De brukar även vara folk som behöver hävda sig hela tiden (troligen någon osäkerhetsgrej eftersom de själva vet hur fula de är).

Stärker teorin ytterligare[party]


   
SvaraCitera

Michee:

Fattar ni hur jag resonerar? Vad tror ni?

Ja, fast håller inte riktigt med, en del av de snyggaste killarna jag träffat har varit homofober medan många "mindre vackra" inte har varit det.

Tror det helt enkelt har mycket med uppfostran och sådant att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men suck hur resonerar du egentligen? sluta dra alla över en kam. min brorsa är homofob, vilket jag verkligen inte skryter med, jag tycker inte alls om hans synsätt såsätt. . men ser bra ut, är biffig, knappast ofräsch och inte speciellt finnig heller för den delen.


   
SvaraCitera

Intressant tanke, har aldrig funderat så mycket över homofober tidigare (bara tyckt att dom varit dumma i huvudet och inte värda någon närmare eftertanke). Kan mycket väl vara så för en del.


   
SvaraCitera

Alla som ogillar att två män gör bang bang in anus är inte homofober. Jag själv accepterar deras leverne, men vill inte se det två män pussas när man går på stan. Jag tycker det är vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bash a Brat:

De är alltid grymt fula.

Förutom på film dårå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahhahaha, mest efterblivna jag läst på länge. Tyvärr din teori failar totalt. Sök nu hjälp för din sjukdom.


   
SvaraCitera