Aviseringar
Rensa alla

Angående homofober.


Ämnesstartare

tevepro:

Alla som ogillar att två män gör bang bang in anus är inte homofober. Jag själv accepterar deras leverne, men vill inte se det två män pussas när man går på stan. Jag tycker det är vidrigt.

Jag tycker du är vidrig och vill inte se dig på stan. Vänligen avstå från att vistas där, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bash a Brat:

Vänligen avstå från att vistas där, tack.

Man kan inte alltid få som man vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske tycker att alla homofober är fula bara för att du inte kan knulla med dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

sluta dra alla över en kam.

Eh, vad?

Michee:

Det har precis slagit mig, att majoriteten av dom homofober som jag känner till är allmänt äckliga killar. De är killar med dålig hy, dålig hygien och ofta ganska fula. Det här är inget flum eller en attack mot homofober. Det är ren fakta.

Har du svårt att tolka fakta, eller läste du inte ordentligt?

Blivande_japan:

Tror det helt enkelt har mycket med uppfostran och sådant att göra.

Jag tror också att det har till stor del med uppfostran att göra. Men som jag skrev är nästan alla homofober som jag känner allmänt äckliga killar. Därför jag började fundera i om det kunde tänkas finnas något samband. Jag är fullt medveten om att all homofobi inte kommer från samma källa.

tevepro:

Alla som ogillar att två män gör bang bang in anus är inte homofober.

Vilket jag inte heller påstått. Och analsex är inte det enda fags sysslar med för i helvete. Har träffat en kille under snart två månaders tid nu som jag har haft sex med ett tiotal gånger nu, och vi har inte en enda gång haft analsex.

Conny:

Du kanske tycker att alla homofober är fula bara för att du inte kan knulla med dem?

Haha, nejdå. Ingen av mina heterosexuella polare av det manliga könet vill seksa med mig(såvitt jag vet iaf). Flera av dom är jävligt heta.


   
SvaraCitera

Bash a Brat:

Jag tycker du är vidrig och vill inte se dig på stan. Vänligen avstå från att vistas där, tack.

You made a funney.

På vilket sätt strider jag mot mänsklig natur?


   
SvaraCitera

Vill döda "ord" såsom exempelvis "homofobi" och "islamofobi". Mvh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Haha, nejdå. Ingen av mina heterosexuella polare av det manliga könet vill seksa med mig(såvitt jag vet iaf). Flera av dom är jävligt heta.

Okej.
Det måste helt enkelt vara så att du är en homofobfob.


   
SvaraCitera
Exner

Ögon i en plåthink:

Vill döda "ord" såsom exempelvis "homofobi" och "islamofobi". Mvh.

Din fobofob!

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homofobofober är värst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

På vilket sätt strider jag mot mänsklig natur?

Utifrån de UM-träffar jag sett dig på så tar jag ju lätt en bög över en socialt missanpassad, ful och svettluktande idiot som dig i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Det är ren fakta.

Du måste känna en JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA MASSA homofober för att kunna påstå att det är fakta. Jävla idiot! Jag känner två homofober, en är ful och en är snygg. 50% av alla homofober i världen är nu fula medans resten är snygga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Det har precis slagit mig, att majoriteten av dom homofober som jag känner till är allmänt äckliga killar.

Ligger någonting i det, jag har aldrig träffat en kille som är snygg eller har bra självkänsla som haft problem med bögar. De som har synpunkter på bögar brukar vara fula killar från trasiga familjer med taskig ekonomi. Homofobi är något som religösa fundamentalister och white trash har gemensamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Du måste känna en JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA MASSA homofober för att kunna påstå att det är fakta. Jävla idiot! Jag känner två homofober, en är ful och en är snygg. 50% av alla homofober i världen är nu fula medans resten är snygga.

Michee:

Det har precis slagit mig, att majoriteten av dom homofober som jag känner till är allmänt äckliga killar.

Michee:

majoriteten av dom homofober som jag känner till

Vem är idioten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vem är idioten?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTE INNNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE​EEEEEEE NOGGRANT SÅ STFU AND GTFO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!! HELVETE!!!!!!!!!

kek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att du har homofob-fobi.


   
SvaraCitera