Aviseringar
Rensa alla

Angående längd på sex


penja

vilka osexiga ord jag använde Ledsen finemang och jättegött.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

penja:

vilka osexiga ord jag använde Ledsen finemang och jättegött.

Haha Hjärta Är det ditt dirtytalk i sängen? "Mmmm, jättegött". 


   
SvaraCitera

äh, allt beror på gossen. 


   
SvaraCitera

24/7:
Är rädd för det där "nu tar vi en paus", det kan ju uppfattas fel, eller?

Som så mycket annat handlar det ju om hur man säger det. Är ju skillnad på "Hörru, det här börjar bli rätt tråkigt, ska vi inte spela fia istället?" och "Heliga djävlar, din ståtliga hingst,  nu orkar jag inte mer!"


   
SvaraCitera

Fingerprints:

äh, allt beror på gossen. 

Inte på gumman då?


   
SvaraCitera
penja

24/7:
Haha Hjärta Är det ditt dirtytalk i sängen? "Mmmm, jättegött". 

haha nej va hemskt Ledsen

tycker förövrigt dirty talkt är lite läskigt. har inget att säga utan att det låter supertöntigt. 


   
SvaraCitera

Xisco:

Inte på gumman då?

nu tolkar du det fel. Menar kemin med gossen och hur mycket man gillar varandra. Av egen erfarenhet är det bättre då iaf.


   
SvaraCitera

Tycker det är svårt att veta när man ska komma så det slutar en del gånger med att den andra säger att den inte är sugen längre, försöker väl avrunda när man märker att den andra kommer men det är ju skitsvårt att veta om man inte har tidigare erfarenhet med personen.


   
SvaraCitera

24/7:
Är rädd för det där "nu tar vi en paus", det kan ju uppfattas fel, eller?

Alltså, skulle inte vilja ligga med någon som tar "nu tar vi en paus" på fel sätt. Det är asviktigt att respektera andras viljor vad gäller sex, och en oförmåga att respektera en vilja kan indikera en oförmåga att respektera andra. Ledsen


   
SvaraCitera

24/7:
Är rädd för det där "nu tar vi en paus", det kan ju uppfattas fel, eller?

Fel hurdå menar du? En paus är väl en paus osv


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Alltså, skulle inte vilja ligga med någon som tar "nu tar vi en paus" på fel sätt. Det är asviktigt att respektera andras viljor vad gäller sex, och en oförmåga att respektera en vilja kan indikera en oförmåga att respektera andra. Ledsen

Det har du verkligen rätt i, men det skulle kunna vara känsligt, speciellt om man inte legat förut/så mycket med personen i fråga. Tänk om en blir all "hon vill inte ligga jag är dålig". 

Dan_the_ironman:

Fel hurdå menar du? En paus är väl en paus osv

Som jag skrev där uppe! Eller är det bara jag som nojar? 


   
SvaraCitera

24/7: Som jag skrev där uppe! Eller är det bara jag som nojar?

Det är väl hans problem om han är såpass osäker, du ligger ju för din egen skull och den som vill avsluta först bestämmer när det kan sluta. Om man känner att den andra borde komma kan man ju höja tempot genom att dra till sig killens höfter snabbare om han är överst osv.


   
SvaraCitera

24/7:
Det har du verkligen rätt i, men det skulle kunna vara känsligt, speciellt om man inte legat förut/så mycket med personen i fråga. Tänk om en blir all "hon vill inte ligga jag är dålig". 

Prata om det. Säg som det är. Det går ju att lägga fram på olika vis som är mindre framfusiga och inte kan tolkas som att en "Aldrig mer vill ligga med personen!!!" som en kan använda om en inte vill ligga mer vid tillfället men i framtiden, t.ex: "Du? Kan vi ta en paus och fortsätta senare? Rodnar"


   
SvaraCitera

Föredrar nog längre än kort, då jag uppskattar själva myset mer än sexet.


   
SvaraCitera

Insåg nyss att jag inte är så charmerande när jag avbryter ett samlag.

Men jag har aldrig blivit illa bemött för att jag gjort det, jag har väl sagt saker i stil med "nu vill jag inte mer", "vill du fortsätta?", "ska vi ta en cigg istället?"


   
SvaraCitera