Aviseringar
Rensa alla

Angående längd på sex


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Bara jag som tycker att det känns som att killar anses vara "bra i sängen" för att dom kan hålla sig länge för att tjejer "ska" tycka om sex som varar länge? Föredrar personligen sex som inte varar så länge och så typ om en kille bara "mmm, jag håller ut i timmar *stolt*" och så blir det "men nää, jaha, okej". Och hur hanterar man situationen i sådana fall utan att plumpt säga "men hörru, ska vi inte avrunda nu?". 

Ja, kommunikation is key, men är dålig på detta när det kommer till sex.


   
Citera
Ämnesetiketter
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Hahah "långt samtal" :(((( Ni förstår vad jag menar. 


   
SvaraCitera

ksn också känna att fan min fitta pallar inte att slitas på i timtal. har sagt nån gång at "kan vi inte ta en paus ett tag nu eller" och det gick bra men ah. vet inte ritkigt hur man säger det "fint" för det är ju inte riktigt, vad ska man säga, "socialt accepterat" att avbryta sex eller tröttna på sex liksom. 


   
SvaraCitera

24/7:

Hahah "långt samtal" :(((( Ni förstår vad jag menar. 

Var nära att rösta på detta då jag inte insåg att du menade samlag :$


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Xisco:

Var nära att rösta på detta då jag inte insåg att du menade samlag :$

Haha ååå HjärtaHjärta 
Kan du inte ändra? Så folk inte tänker som dig, haha. Rodnar


   
SvaraCitera

Man behöver ju inte ägna sig åt penis i vagina hela tiden.


   
SvaraCitera

Kan ibland känna att många killar är oroliga för att de kommer för fort, så de ligger och liksom håller igen för att dra ut på det. Fattar inte varför, för för min del blir det snarare tvärtom, jag blir inte mer tänd eller kommer bättre om man håller på länge, utan börjar efter ett tag tänka att herregud, är han inte klar snart?


   
SvaraCitera

24/7:
Haha ååå HjärtaHjärta 
Kan du inte ändra? Så folk inte tänker som dig, haha. Rodnar

Nope, pollar går inte att ändra i efterhand. Kanske är bättre att radera denna tråden och skapa en ny?


   
SvaraCitera

24/7:
Haha ååå HjärtaHjärta 
Kan du inte ändra? Så folk inte tänker som dig, haha. Rodnar

Vi kan tyvärr inte ändra pollalternativen. Kan radera den här om du vill skapa en ny?


   
SvaraCitera

Snabbis-Xisco!


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Vi kan tyvärr inte ändra pollalternativen. Kan radera den här om du vill skapa en ny?

Bra grej iofs, så ni inte kan luras! 
Jatack, gör det gärna! 


   
SvaraCitera

Gillar långt om större delen av det är förspel. 

Annars kort, helst. 


   
SvaraCitera

Låser tråden. Rösta i den här i stället:  http://ungdomar.se/forum/thread/angaende-laengd-pa-sex-1


   
SvaraCitera