Aviseringar
Rensa alla

Angående tjejer som dör i skräckfilmer...


Ämnesstartare

Såg Friday the 13th igår och det var väl inte direkt den bästa filmen jag sett. Men jag undrar bara... Varför dör alltid tjejerna som visar sina bröst och oftast är det den mest oskuldsfulla tjejen som klarar sig.
Borde det inte vara lite kul och överraskande om det var tjejen som hade sex och visade brösten som överlevde nångång istället..? [rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

För att tjejerna som visar sina bröst inte har huvudrollen, så är det väldigt ofta inte bara i skräckfilmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Varför dör alltid tjejerna som visar sina bröst och oftast är det den mest oskuldsfulla tjejen som klarar sig.

Citat: Scream

Så är det väl inte alltid. Finns många skräckfilmer där ingen visar brösten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att hororna som sover runt ska bestraffas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

För att tjejerna som visar sina bröst inte har huvudrollen, så är det väldigt ofta inte bara i skräckfilmer.

Jo, så kan det iofs vara. Men i t.ex. (nya) Friday the 13th så var det ju inte direkt nån som hade en framstående huvudroll.

Matilda1988:

Så är det väl inte alltid. Finns många skräckfilmer där ingen visar brösten.

Jo, såklart. Men när de väl visar brösten så dör dem. [n]

Jellybeans:

För att hororna som sover runt ska bestraffas.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Jo, så kan det iofs vara. Men i t.ex. (nya) Friday the 13th så var det ju inte direkt nån som hade en framstående huvudroll.

Har inte sett den så kan inte uttala mig, men det är bara min uppfattning och vad jag tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Har inte sett den så kan inte uttala mig, men det är bara min uppfattning och vad jag tror.

Ok.. Jo, men oftast är det väl så.. Men i den här typen av skräckfilmer så är det ju ofta ett antal ungdomar som är i skogen och det är inte direkt nån som har en huvudroll. Eller ja, det är väl den som överlever (längst)... Men det vore ju kul om det nån gång skulle vara så att den man verkligen inte tror kommer överleva överlever, t.ex. tjejen som har sex och visar brösten först. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Varför dör alltid tjejerna som visar sina bröst och oftast är det den mest oskuldsfulla tjejen som klarar sig.

För att man redan fått se deras bröst? Då har de längre ingen nytta i filmen. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker också det är knäppt och trist. Jämt så i alla jävla skräckfilmer. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FÖR ATT TYP ALLA SKRÄCKFILMER GÖRS INOM HOLLYWOODSYSTEMET OCH DÅ SKA ALLTING VARA SÅ LIKA SOM MÖJLIGT FÖR FOLK SÖKER INTE VARIATION UTAN ATT BLI MATAD AV SAMMA DJÄVLA SKIT HELA TIDEN [mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

För att man redan fått se deras bröst? Då har de längre ingen nytta i filmen. [crazy]

[tired]

Kittieh:

Tycker också det är knäppt och trist. Jämt så i alla jävla skräckfilmer. [shake]

Mmm, är rätt trist... [sad] Vore lite mer överraskande om det inte var så. Nu är det så att om en tjej visar brösten så vet man att hon kommer dö.

Klorofyl:

FÖR ATT TYP ALLA SKRÄCKFILMER GÖRS INOM HOLLYWOODSYSTEMET OCH DÅ SKA ALLTING VARA SÅ LIKA SOM MÖJLIGT FÖR FOLK SÖKER INTE VARIATION UTAN ATT BLI MATAD AV SAMMA DJÄVLA SKIT HELA TIDEN [mad][mad][mad][mad]

Caps Lock-fest eller..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

[party]

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

För att hororna som sover runt ska bestraffas.

XDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, grejen med sådana filmer som fredag den trettonde är att det SKA vara samma skit hela tiden om och om igen, annars har man misslyckats.


   
SvaraCitera