Aviseringar
Rensa alla

Ångest.


Ämnesstartare

Hej, har varit intresserad av en tjej i några månader nu och hon verkar vara intresserad av mig. Jag är dock väldigt rädd för vad hon ska tycka om min familj, ifall vi nu skulle bli tillsammans. Jag har hört om att vissa personer är väldigt kritiska till sina anhöriga i den här åldern men jag har verkligen ett otroligt komplex för detta.

Jag har ett syskon som är helt vilt. Han är dessutom helt orenlig av sig, hans rum är ofta fyllt med disk eftersom att han spelar en del data. Min mamma jobbar mycket och är ganska lat, hon röker även, och är lite rund. Min pappa är den mest normala, han är smart, rolig osv.

Vi bor i en större lägenhet och den är väl inte jättefin direkt, ofta jag som får städa mycket eftersom att min familj inte är så jätterenlig av sig, det är en rätt så stressig familj.

Aja, är det bara jag som är extremt kritisk till min familj, eller kommer hon att tänka typ samma sak? Skulle vara extremt tacksam för svar av båda könen, eftersom att detta plågar mig enormt.

Bryr sig ens partner om detta? Eftersom att vi kommer antagligen att vara hos varandra en del om vi blir tillsammans.

Tack på förhand.


   
Citera

Låter ju gulligt.. kanske. Nej men seriöst. Hon kanske kommer överrens bättre än vad du skulle göra tex.

Dessutom borde du kanske försöka få henne först, innan du tänker på det här. XD


   
SvaraCitera

Se ovan


   
SvaraCitera

Var glad om de ens släpper in henne ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klickers:

Bryr sig ens partner om detta?

Klart att man bryr sig men om man gillar varandra så ska det inte vara nåt problem, huvudsaken att du sköter dig[y]


   
SvaraCitera

Meh. Jag trodde din farsa var alkoholist eller din mamma hade psykiska störningar. Eller att hela lägenheten var täckt med skit. Det där var väl knappast farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klickers:

Bryr sig ens partner om detta?

Inte specielt... man ogillar en orenlig person osv. oavsett om det är nån familjemedlem. Med andra ord, skitsamma.

Harpyja:

Meh. Jag trodde din farsa var alkoholist eller din mamma hade psykiska störningar. Eller att hela lägenheten var täckt med skit. Det där var väl knappast farligt.

Tänkte samma sak.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera