Aviseringar
Rensa alla

ångest


Ämnesstartare

Bara tanken på att börja skolan igen gör att jag mår illa och börja fundera på självmord igen, tips på vad jag kan göra åt problemet?


   
Citera
Ämnesstartare

Vafan är det inte kul att gå i skola [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför? att det är jobbigt/tråkigt? prestationskrav? elaka klasskamrater? brist på kompisar? ogillar läxor? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det gymnasiet du går lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte gå i skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Inte gå i skolan?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

varför? att det är jobbigt/tråkigt? prestationskrav? elaka klasskamrater? brist på kompisar? ogillar läxor?

Man kan säga att du sammanfattade allt:-( känner mig hatad i skolan:-\ lärare andra elever allt:'( i nian hade jag mvg i nästan alla ämnen nu går de åt helvete måste ha bra betyg g
för att kunna få stipendie och kma bort härifrån.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Vafan är det inte kul att gå i skola

Nej verkligen inte:'(

mrman:

Är det gymnasiet du går lr?

Ja:'(:'(:'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Man kan säga att du sammanfattade allt:-( känner mig hatad i skolan:-\ lärare andra elever allt:'( i nian hade jag mvg i nästan alla ämnen nu går de åt helvete måste ha bra betyg g
för att kunna få stipendie och kma bort härifrån.....

kan du inte byta skola da?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Inte gå i skolan?

Önskar de va så enkelt:-(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

kan du inte byta skola da?

Nä, går ett internationellt program som bara finns på skolan jag går på:-( men de börjar typ 20-30 nya elever nu i höst... Kanske göra att de blir bättre när jag lär känna nytt folk i klassen eller så blir de sämre.... Får se:-\ men alla är inte elaka egentligen har ett par vad man nog kan kalla kompisar så helt ensam är jag inte fast de håller ihop med de mindre snälla människorna....


   
SvaraCitera

söka hjälp
om du är seriös med självmordsgrejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

söka hjälpom du är seriös med självmordsgrejen

Jag vet inte riktigt vad jag vill:-\ ena dagen vill jag absolut inte dö och fattar inte ens vrf jag tänkt tanken andra dagar känner jag att de bara vore otroligt skönt att lämna allt men jag skulle nog aldrig våga ändå så de är lungt, har redan.varit på bup ett antal ggr ditsläpad av mamma och de funkar inte:-V tkr bara dem är dumma i huvudet där fattar inget-.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tro mig. du är inte ensam. drömde fan mardröm om skolan här om dagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Jag vet inte riktigt vad jag vill:-\ ena dagen vill jag absolut inte dö och fattar inte ens vrf jag tänkt tanken andra dagar känner jag att de bara vore otroligt skönt att lämna allt men jag skulle nog aldrig våga ändå så de är lungt, har redan.varit på bup ett antal ggr ditsläpad av mamma och de funkar inte:-V tkr bara dem är dumma i huvudet där fattar inget-.-

du sammanfattade just mitt liv under gymnasietiden.


   
SvaraCitera